Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij niet.

Als ik pip aanzet dan verschijnt er een volledig gevuld beeld met het audiokanaal van de andere zender, verwissel je de zenders om met de gele knop dan heb je het omgekeerde effect, beeld en weer de audio van ander kanaal. Ik kan ook niet het beeld verkleinen of verplaatsen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

• Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Denk dat je het ergens anders moet zoeken, heeft hier altijd goed gewerkt in elke image op zowel de 7025 als de 8000.

vreemd screenshot werkt niet met PIP >> foto

post-19006-1318260260,7121_thumb.jpg

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

hmmm, bizar.

In de Ronaldd image via BA werkt het bij mij dus wel maar in de Milo werkte dat niet.

Ik zal het vanavond nog eens testen op de Milo image die in de flash staat. Want daarmee was het probleem met het 16:9 ook opgelost. wordt vervolgd.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: mobieltje
...Mijn vraag is nu, kan ik er nu de nieuwste Nab pure flash (BA4.6.83_25FEB09) er gewoon overheen zetten?

Lijkt me meer een vraag voor Nabilo, toch?

@Milo

Nee ik heb Nabilo alleen maar als voorbeeld genomen, lees de vraag nog eens maar dan met Milo image in de flash, als het een te oude versie wordt dan moet hij een keer vervangen worden als de drivers te oud worden.

Mijn vraag was, kan ik nu de nieuwste Milo image er gewoon overheen zetten?
Werkt dan Barry Allen nog?
Blijven alle gegevens op de USB-Stick staan?
Ik heb n.l. nog acht images op mijn USB-Stick staan, die wil ik niet nog een keer gaan installeren.

Grts.
Geplaatst:

Ah zo.

Als je een nieuw flash image installeert heeft dat geen invloed op de BA images op stick of CF. Het image in de flash moet nog wel even BA installeren, dat gebeurt automatisch als je het BA script "raakt", bijvoorbeeld door vanuit telnet een keer "/media/ust/ba.sh info" te runnen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
hmmm, bizar.
In de Ronaldd image via BA werkt het bij mij dus wel maar in de Milo werkte dat niet.
Ik zal het vanavond nog eens testen op de Milo image die in de flash staat. Want daarmee was het probleem met het 16:9 ook opgelost. wordt vervolgd.

OK, PiP werkt hier dus wel in de image op de flash. Ik ga het dan wel nog even testen op de image op CF als de nwe versie er is van Milo.
als dat dan ook in die image werkt dan heeft het dus echt te maken dat je een recente versie in de flash moet hebben staan.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Dag MiLo,

Ik ben je nog steeds dankbaar en ik wil je zeker niet opjagen.

Toch even informeren of het voorzien van de optie om het automatisch updaten van de kanalen te kunnen uitschakelen (zoals in Enigma1) nog op je lijstje staat?

Geplaatst:
Ah zo.

Als je een nieuw flash image installeert heeft dat geen invloed op de BA images op stick of CF. Het image in de flash moet nog wel even BA installeren, dat gebeurt automatisch als je het BA script "raakt", bijvoorbeeld door vanuit telnet een keer "/media/ust/ba.sh info" te runnen.

@Milo

Bedankt voor de tip.
Nieuwe Nabilo PureFlash image in de flash gezet via de stopmode, het installeren van BA wordt automatisch gestart maar hij doet niets met de USB-Stick, na een herstart van de box krijg je automatisch weer het opstartscherm van Barry Allen te zien.

Overigens als je Barry Allen wil updaten kan je ook de nieuwste plugin en gewoon overheen zetten, ook dan blijft je USB-Stick onaangetast.

Grts.
Geplaatst:

Dag Milo,

Zit Inadyn ook in de feed als downloadable plugin? Dit op verzoek van Skippie.

Deze heeft hij nodig om over te kunnen stappen van Nabilo naar Milo

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Zit Inadyn ook in de feed als downloadable plugin?

Nee maar DynDNS nu wel. Volgens mij doet hij 't zelfde, dus als iemand die even wil testen...
Geplaatst:
Zit Inadyn ook in de feed als downloadable plugin?

Nee maar DynDNS nu wel. Volgens mij doet hij 't zelfde, dus als iemand die even wil testen...

Dyndns sucks om het cru te zeggen ! Heb constant block account met dyndns. Inadyn doet zijn werk perfect !

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

Bij de meeste routers zit er voortaan een optie in om een dynamic dns te configureren zodat inadyn niet meer nodig is op de dreambox. By een netgear en een linksys router zit het er zeker in. Ook als je een account block krijgt is dit meestal het geval van te vaak updaten zet de lease time van de dyndns op24 uur en je bent van het probleem van een account block af

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

Geplaatst:

Dat is nu net het probleem bij Skippie, die heeft een router van z'n provider waar deze mogelijkheid niet in zit en daarom zou hij graag Inadyn als plugin zien in de Milo images.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Milo,

Vanavond vreemd fenomeen gehad, ik was reeds een opname aan het doen via tuner A, dan met tuner B naar Astra 3 gedraaid naar MGM. Na 2 minuten begon er nog een opname op VTM maar kreeg groen scherm. Ik heb de crashlog als bijlage toegevoegd.

Wellicht ergens een tunerconflict?

enigma2_crash_1241555980.zip

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Vandaag heb ik Milo geïnstalleerd op een nieuwe DM800C met Ziggo. Had al een DM7025 draaien op een oude Ronaldd (binnenkort maar eens upgraden). Vrijwel alles werkt prima en snel dus ik ben zeer tevreden. Paar kleine dingetjes:

De Nemesis.GlassLine skin werkt niet perfect. In het zenderoverzicht zie je normaal de huidige zender verkleind in een PiP-achtig schermpje rechtsboven. Maar nu is dit schermpje gewoon transparant geworden en zie je dus maar een klein stukje van de huidige zender.

De DM800 staat in de slaapkamer, en ik zou het erg fijn vinden als ik het schermpje (evt. zo goed als) uit kan zetten, omdat ie ook op z'n laagste helderheid nogal fel is in een donkere kamer. Weet iemand daar iets voor?

Nou nog picons voor Ziggo aan de praat zien te krijgen, 't schijnt dat pli die heeft, morgen maar eens kijken of dat een beetje makkelijk over te planten is (en nog een beetje werkt aangezien Ziggo elke paar dagen frequenties e.d. aan zit te passen momenteel).

DM7025 en DM800 op Ziggo/Casema met Milo image

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen