oldebroek Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 @hannibal ruk die 2 extra tuners er maar eens uit dan zijn waarschijnlijk je problemen ook voorbij Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Hannibal2206 Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Heb ik eerder al eens gedaan, en had toen nog steeds problemen. Maar is al weer een tijdje terug, dus zal dat nog eens opnieuw proberen met de huidige images DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55 There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gast MiLo Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Er is van alles leuks op komst. Ik ben de merlin skin (met Picons) aan het aanpassen, dit gaat de standaard skin worden voor het image, ik ga hem gewoon Magic skin noemen omdat met name het Merlin gedeelte eruit gaat. Ik ben hem aan het "mengen" met de default skin, en ik wil hem nog wat versimpelen zodat er minder schermruimte wordt verspild en de leesbaarheid wordt verbeterd. Zo wil ik de infobar van de movieplayer in "topfield" stijl brengen, dus bovenaan in het scherm zodat hij de ondertiteling niet verstopt, zonder omkadering, en zonder overbodige tierlantijnen zoals die gekleurde knopjes (die symbolen staan ook gewoon op de afstandbediening). Verder zag ik dat Dream bezig is met het ondersteunen van DTS en AC3 passthrough op de 8000 (interessant voor MKV denk ik), en is er van allerlei klein spul gefixt. Ook werkt dream aan betere en vertaalbare omschrijvingen van de plugins, dat is ook een gunstige ontwikkeling denk ik. Vereenvoudigt het kiezen en downloaden.
Gast ShiftDel Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Milo, ik zie staan in je lijst met "in dit image" op je site Enigma2 van 2009-05-15 maar als ik in het About menu kijk staat er Enigma Version: dev-2009-03-07 doe ik iets fout, ( heb een update gedaan via me browser zoals omschreven op je site)
Gast MiLo Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Origineel bericht van: ShiftDel ...maar als ik in het About menu kijk staat er Enigma Version: dev-2009-03-07 About menu klopt niet (ik heb nog niet uitgepluist waar de informatie vandaan komt).
Yoran Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Is Dream ook al bezig met permanente timeshift? Verder goed bezig Milo, mijn complimenten. :duim: My DM7025 is MiLo-powered
Neptunus Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Zit er inmiddels een NFS server in de Milo? Indien ja, is deze via de Dreambox menu's te configureren? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Apple740 Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: Yoran Is Dream ook al bezig met permanente timeshift? De huidige werking van de timeshift is nog steeds buggy, laten ze dat eerst maar eens goed krijgen. Ik heb van de week trouwens even de permanent timeshift plugin geprobeerd. Dat leek in eerste instantie goed te werken, maar heb in de daaropvolgende 2 dagen tijd 3 maal een groen scherm gekregen tijdens vooruit-/terugspoelen in de timeshift. Die plugin hebben we dus maar weer snel verwijderd. Ik kom wel eens in aanraking met andere merken HD-DVR's, en die hebben stuk voor stuk een uitstekend werkende timeshift functie. Waarom Dream het maar niet voor elkaar krijgt, God mag 't weten.
Gast MiLo Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: Neptunus Zit er inmiddels een NFS server in de Milo? Ik heb een tijd geleden die van PLI geleend, zit gewoon in de downloads.
Dolf Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Milo, Volgens mij heb ik een schoonheidsfoutje gevonden: Bij mij knippert de R in de LCD display als ik een TV programma op de PC kijk. De R knippert niet als een opgenomen programma afspeel op de PC. Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Gast MiLo Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: Dolf Bij mij knippert de R in de LCD display als ik een TV programma op de PC kijk. Klopt, de dreambox ziet dit als een opname (probleem in Enigma2). Dat is ook wel redelijk terecht, want het effect is hetzelfde. Een ander icoontje zou leuk zijn, maar er is nog geen mogelijkheid om dat te detecteren.
satspock Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: Harley netcaster van vandaag is nu ook eindelijk helemaal goed. Track/name ververst nu goed. Harley,wat is dat voor een skin en waar te downloaden? Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Harley Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Brushed-Alu-HD Beta staat in vip VU+ Duo2 - PrismCube
BushWhacker Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Vip? Ik zie dat ie van Kerni is. Hij ziet er erg strak uit. Is ie ook beschikbaar in het primitieve PAL (ik heb nog een 7025). De DM8000 is helaas erg slecht verkrijgbaar. Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Harley Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 geen idee of HD skins op de 7025 willen draaien. pm maar ff je mailadres anders, tis volgens mij niet de bedoeling dat ik hem hier openbaar zet. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen