BushWhacker Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Sinds de laatste update is mijn DM 's ochtends altijd aan. Er zijn geen timers ingesteld en ook geen EPG update. Dit gebeurde voordien nooit. Iemand een idee? Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Dolf Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Hier met de 7025+ jouw probleem niet. Mogelijk dat dit weekend een nieuw image komt van Mirlo, dan even opnieuw flashen, niet updaten. Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
tosje Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 xmltv-importer plugin mischien, die de box opstart maar niet uitschakeld grts Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
OKA Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Milo, Neem jij in je volgende image ook de volgende punten mee: 1- Iemand op het DMM forum heeft een patch gemaakt om ondertitels (DVB,TXT) beter te positioneren. Zie hier . 2- In dezelfde thread is ook bekend gemaakt dat in GIT is opgenomen dat via skins de grootte, kleur, schaduw van ondertitels is in te stellen. Zie ook hier . 3- De infity skin van een russische team, waarvan de naam hier niet genoemd mag worden. Deze skin zit ook in de unstable-feed van Newnigma2.
Neptunus Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Ik heb de MILO geinstalleerd en dat loopt allemaal erg soepel, ook blij verrast met Suomipoeka in de feed! Ik kan alleen de automounteditor niet vinden, waar zit die? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 OK, gevonden, zit onder netwerk en dan verbindingsbeheer. Maar ik krijg de mounts helaas niet voor elkaar. Op de 7020 staat de NFS server aan, als ik die probeer te mounten staat er een melding in het scherm dat de verbinding tot stand wordt gebracht maar uiteindelijk lukt het niet. Geen idee wat ik fout doe???? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MiLo Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: Neptunus Geen idee wat ik fout doe? Stuur eens een screenshot van de foutmelding (kan met web interface vanaf de PC, via box control).
Gast MiLo Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 De ondertitelskin komt er sowieso in, of de patch erin zit is me niet duidelijk. Als je extra skins in de feed wil, gewoon de IPK opsturen. Wel graag zelf even testen of hij wel werkt...
Neptunus Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Neptunus Geen idee wat ik fout doe? Stuur eens een screenshot van de foutmelding (kan met web interface vanaf de PC, via box control). Ik krijg geen foutmelding maar de mounts (naar de PC en naar een 7020) worden niet gemaakt, er staat geen groen vinkje bij verbonden. En dus kan ik de mounts niet benaderen. Kan iemand die een succesvolle mount heeft draaien via Milo mij de gegevens van de instellingen doorgeven? thnx! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Catastrofus Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: Neptunus Ik heb de MILO geinstalleerd en dat loopt allemaal erg soepel, ook blij verrast met Suomipoeka in de feed! Ik kan alleen de automounteditor niet vinden, waar zit die? Waarom gebruik je niet gewoon de fstab? Doe ik ook. Een regeltje er in en je hebt een permanente mount. Geen gedoe met automount.conf enz... Als ik m'n 2de 7025+ omzet van Gemini 3.8 naar Milo dan gooi ik ook daar de autmount aan de kant. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast sjecko Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 zou de f-tab regel is willen posten Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: Neptunus Ik heb de MILO geinstalleerd en dat loopt allemaal erg soepel, ook blij verrast met Suomipoeka in de feed! Ik kan alleen de automounteditor niet vinden, waar zit die? Waarom gebruik je niet gewoon de fstab? Doe ik ook. Een regeltje er in en je hebt een permanente mount. Geen gedoe met automount.conf enz... Als ik m'n 2de 7025+ omzet van Gemini 3.8 naar Milo dan gooi ik ook daar de autmount aan de kant. Gert.
Apple740 Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 @Milo, staat de mogelijkheid om een voorkeurstuner in te stellen op je to-do lijst? Zou heel fijn zijn.
Neptunus Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Origineel bericht van: Neptunus Ik heb de MILO geinstalleerd en dat loopt allemaal erg soepel, ook blij verrast met Suomipoeka in de feed! Ik kan alleen de automounteditor niet vinden, waar zit die? Waarom gebruik je niet gewoon de fstab? Doe ik ook. Een regeltje er in en je hebt een permanente mount. Geen gedoe met automount.conf enz... Als ik m'n 2de 7025+ omzet van Gemini 3.8 naar Milo dan gooi ik ook daar de autmount aan de kant. Gert. Dat moet je me dan even uitleggen want ik heb tot nu steeds via menu's gemount en nog nooit via (telnet) regels. Ter info: op mijn 7020 is de NFS geactiveerd, IP van de 7020 is 192.168.1.20, map is media/hdd/movie thanks. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Pietjebel10 Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Milo Kleine vraag ik heb de laatste tijd alleen een software update uitgevoerd. Is dit voldoende of moet ik hem zo nu en dan compleet opnieuw flashen met de nieuwe image, dus neemt de update alles mee?? Het gaat hier om de DM 800 + Milo + NFS + Skystars etc. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
BushWhacker Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Origineel bericht van: tosje xmltv-importer plugin mischien, die de box opstart maar niet uitschakeld grts Die staat er inderdaad op. Ik heb hem geuninstalled. Ben benieuwd of hij uit blijft. Thnx. gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen