Gast MiLo Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 Origineel bericht van: Dolf Bij de nieuwste Milo image crasht als je in de Youtube player een filmpje start Ook een aantal via de mail ontvangen. Crash lijkt in C++ code te zitten, ik zal eens proberen of er updates voor zijn.
Gast MiLo Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 Origineel bericht van: whatyouneed Er is nu een nzbplayer die meteen films afspeelt voor windows. Het zou in theorie wel kunnen - maar de dreambox heeft nogal weinig CPU over voor PAR2 en vaak ook nog un-rar. Het zou er wel op uit kunnen draaien dat hij er n a de download uren over doet om de film uit te pakken, wat je PC in een paar minuten doet. NZBget zit wel in de feed voor het image, heb er al eens mee getest. Als jij of iemand anders wat wil testen en knutselen kan ik wel zorgen dat ook unrar en par2 beschikbaar komen voor de dreambox.
Harley Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 De 8000 speelt inmiddels youtube af zonder tussenkomst van vlc/pc, zal straks ook wel voor de ander boxen zo zijn. Via de Mytube plug-in. VU+ Duo2 - PrismCube
whatyouneed Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 milo bedankt voor je antwoord en voor ieder die nzbplayer gebruikt is hier een gratis news server te vinden met 2 draatjes kijk maar eens op http://just4today.net/ Max connections --> 2 en het werkt !!! Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Gast ShiftDel Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 @milo Ik probeer nu Barry allen te installeren maar krijg het volgende. root@dm8000:~# ipkg-cl install enigma2-plugin-extensions-barryallen; echo ">>> D ONE <<<"; Installing enigma2-plugin-extensions-barryallen (4.6.85) to root... Downloading http://www.milosoftware.com/dreambox/fee...6.85_mipsel.ipk ================================================================ It's a Dream ! ================================================================ IF YOU HAVE PROBLEMS WITH THE BOOTMANAGER THAT IT DOESN'T REACT TO THE REMOTE CONTROL, THEN PLEASE TRY OUT FIRST THE RC DEVICE SETTINGS IN THE BARRY ALLEN SETUP WIZARD !!! ================================================================ Hopefully your Flash image has now the USB drivers in Kernel because loading of USB drivers is now gone in Barry Allen ! ================================================================ now checking if image in Flash uses latest secondstage loader ... secondstage loader wrong, upgrade Flashimage or Loader to 71 first !!! new loaders can be found as ipk for dm8000 at www.dreamboxupdate.com preinst script returned status 1 An error ocurred, return value: 1. Collected errors: Aborting installation of enigma2-plugin-extensions-barryallen >>> DONE <<< root@dm8000:~# ik gebruik jouw laatse versie (13 juni)
D_liver Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Citaat: now checking if image in Flash uses latest secondstage loader ... secondstage loader wrong, upgrade Flashimage or Loader to 71 first !!! Secondstage bootloader upgraden 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast MiLo Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Waarschijnlijk is je bootloader versie te nieuw, hij checkt op "versie = 71" in plaats van "versie >= 71". Heel vervelend dus. Misschien dat er nieuwere versies van BA zijn die dat oplossen?
Rytec Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Origineel bericht van: MiLo Waarschijnlijk is je bootloader versie te nieuw, hij checkt op "versie = 71" in plaats van "versie >= 71". Heel vervelend dus. Misschien dat er nieuwere versies van BA zijn die dat oplossen? Versie 4.8.15 bestaat reeds. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast ShiftDel Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 bedankt voor de antwoorden, inderdaad bootloader is versie 73 hier. Had dus over het stukje van de bootloader heen gelezen. Zal dus eens kijken of ik die andere BA kan proberen
Gast MiLo Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Origineel bericht van: Rytec Versie 4.8.15 bestaat reeds. Link? (mail/pm mag ook)
Gast MiLo Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Origineel bericht van: Apple740 Ter aanvulling op bovenstaande; Henksat heeft onlangs nieuwe settingslijsten gemaakt Ik heb aan bitbake uitgelegd hoe hij bij de settings van PLI moet binnenharken en converteren naar plugin data, en het resultaat daarvan staat nu in de feed. Henksat van 1 juni 2009 staat nu dus in de downloads. Testers zijn welkom, ik heb ze nog niet geprobeerd want mijn box is aan het opnemen...
Gast MiLo Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Ik zie ineens een boel keer "DM500hd" in de openembedded te voorschijn komen... ojee...
DeBeek Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik zie ineens een boel keer "DM500hd" in de openembedded te voorschijn komen... ojee... Tja , dat betekent EXTRA werk. P.s. Hoeveel downloads waren er in MEI ? De laatste Barry staat bij Ihad. Heb de skin.xml iets veranderd, Rec symbool verplaatst, klok van fontsize 28 naar 24 zendernaam van 22 naar 24..
JBnl Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 dat de dm500hd erbij komt is een goed teken. groeten,JBnl
Gast MiLo Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Origineel bericht van: DeBeek Heb de skin.xml iets veranderd, Rec symbool verplaatst, klok van fontsize 28 naar 24 zendernaam van 22 naar 24 Goede ideeen, ga ik overnemen (vooral dat rec symbool).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen