Gast MiLo Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Nou, als er nieuwe drivers zijn dan zitten die altijd in het eerstvolgende MiLo-image. Voor deze week zijn er voor de 800 en 8000 inderdaad nieuwe drivers binnen gekomen, dus die komen er dan komend weekend in.
Gast MiLo Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 Is het mogelijk om via een aanpassing de DM8000 dusdanig te configureren, zodat je elke tuner z'n eigen prioriteit kunt geven? ... De DM8000 blijft tuner C gebruiken totdat je een HD zender aanklikt. Dan pas gaat ie weer naar tuner A (of tuner B.) Gedrag is toch eigenlijk erg logisch. Hij gebruikt de "minste" tuner, zodat je nog twee HD zenders kunt gaan opnemen met de overgebleven tuners. Zou hij voor A of B gekozen hebben, dan blijft er minder over. Voor mij heeft het handmatig kiezen van tuners nog geen prioriteit. Kost veel uitzoekwerk, en levert voor zover ik weet alleen maar voor een paar bijzondere configuraties een voordeel op. Anders had DMM het ook wel in het standaardimage zitten. Ik zou er meer voor voelen om ze runtime-switchable te maken, daar heb je nog wat aan, zodat hij altijd het maximale uit de tuners kan halen.
riji Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Origineel bericht van: MiLo Nou, als er nieuwe drivers zijn dan zitten die altijd in het eerstvolgende MiLo-image. Voor deze week zijn er voor de 800 en 8000 inderdaad nieuwe drivers binnen gekomen, dus die komen er dan komend weekend in. Dank
Catastrofus Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Milo, kun je ook de fix toevoegen die in PLI Jade3 zit vwb het geluid op Discovery HD op het Ziggo netwerk? Want bij jouw image heb ik geen geluid. Blijkbaar heeft het PLI-team daarvoor een fix gemaakt waardoor er wel weer geluid aanwezig is. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast MiLo Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Ik zag ook fixes voor audio sporen langs komen in de centrale Enigma2 repo, dus misschien dat het dit weekend al goed komt. Dit soort wijzigingen stuurt PLi in het algemeen wel naar dream op, dus ik verwacht dat het sowieso wel snel beschikbaar komt als dat al niet het geval is.
hemertje Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik zag ook fixes voor audio sporen langs komen in de centrale Enigma2 repo, dus misschien dat het dit weekend al goed komt. Dit soort wijzigingen stuurt PLi in het algemeen wel naar dream op, dus ik verwacht dat het sowieso wel snel beschikbaar komt als dat al niet het geval is. is al beschikbaar als het goed is DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast MiLo Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Nieuwe release is alvast online (moet hem zelf nog testen...) http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download Hierin zit dus de laatste Enigma2 en de nieuwe drivers voor de 800 en 8000, dan zou er ook weer geluid moeten zijn...
Harley Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Nog geen NL geluid op eurosport HD helaas. Wanneer krijgen we de blauwe knop weer terug VU+ Duo2 - PrismCube
riji Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: Harley Nog geen NL geluid op eurosport HD helaas. "aart44" stelde: Heb oude drivers van 24-01-2009 geinstalleerd (kan zijn dat andere drivers ook werken) en probleem is opgelost. Netjes alle geluidssporen op Eurosport HD 23,5 oost." Ik heb ook gelezen dat het bij Gemini opgelost zou zijn. Deze meldingen gewoon om te helpen.
hemertje Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 hoe heeft gemini het opgelost dan? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
riji Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: hemertje hoe heeft gemini het opgelost dan? Deze gebruiker meldde dat het OK was met Gemini 4.0:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...euw#Post1692988
Gast pieterg Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Origineel bericht van: riji Origineel bericht van: hemertje hoe heeft gemini het opgelost dan? Deze gebruiker meldde dat het OK was met Gemini 4.0:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...euw#Post1692988 die hebben waarschijnlijk nog gewoon de ouwe drivers waarmee het nog werkt
oldebroek Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Heb nog steeds elke 10 minuten een kleine storing op mijn seca 3 kaart (zie ook: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1673749/1 ) Wordt hier aan gewerkt en zijn er nog meer die hier nog steeds last van hebben? Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
riji Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: riji Origineel bericht van: hemertje hoe heeft gemini het opgelost dan? Deze gebruiker meldde dat het OK was met Gemini 4.0:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...euw#Post1692988 die hebben waarschijnlijk nog gewoon de ouwe drivers waarmee het nog werkt Misschien kunnen we tijdelijk die oude drivers ergens ophalen of gaan we dan andere belangrijke nadelen hebben?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen