nvl Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 @MiLo Net je image in de DM7025 gezet, en ik moet zeggen ik ben zeer onder de indruk, wat mij opvalt is als je met de ab door de menu's heen bladert dat deze meteen reageert hierop, dat gaat echt snel !! In vergelijk met gemini die reageert meestal binnen enkele secondes of je krijgt die tandwieltjes in beeld bij jou image helemaal niet. Mooie default skin erin, settings makkelijk in te laden, helemaal TOP!! Standaard Cccam erin werkt meteen. Complimenten !!! gr. nvl DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli. Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb. Selfsat + Rotor
whatyouneed Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 hoi milo, zou je deze skin om kunnen zetten voor milo image de skin is van rudream deze is nu werkend voor nabilo maar zou ook mooi kunnen draaien op milo image. alvast bedankt Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Gast MiLo Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Uh, als hij op standaard DMM werkt, dan werkt hij op MiLo ook. Ik wil best helpen met crashlogs enzo, maar "even een skin aanpassen" draait vaak uit op vele uren werk.
pietpiet50 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 @milo, Had je nog gekeken naar het cable gebeuren (c-tuner), dat de afstemfrequenties niet in stapjes kunnen. Dit zit wel in Pli namelijk. Zou handig zijn als dit aangepast zou kunnen worden. Dan worden namelijk alle zenders gevonden, nu moet het eerst via Pli en dan weer terug naar Milo. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
antonlamers Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Hoi Milo, is onderstaand makkelijk toe te voegen door jou in de default skin? Origineel bericht van: MiLo Ah, in de favorietenlijst... ik dacht aan de infobar. Daar zou de bouquet naam wel passend zijn ja. . Nog een vraag, als ik een nieuwe image in de DB zet dan blijft de DNS op 0.0.0.0 staan. Ik heb de hele network directory in de /hdd/backup staan. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
bigtwin Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Milo, er loopt hier ook een draadje over tekortkomingen in timeshift. Na jaren lang Topfield gebruikt te hebben moet ik ook zeggen dat de timeshift op DM nog niet geweldig is. Kun jij dat in jouw image verbeteren, of moet dan van (drivers van) DM komen? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
robbo Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Ik heb problemen met afspelen van opgenomen programma's. Het beeld loopt sneller dan het geluid. net alsof het beeld vooruitgespoeld wordt en het geluid niet. Ik heb de bestanden die ik opgenomen had met de Milo image wel kunnen afspelen met Gemini en Pli. Kep een DM8000 en opgenomen van DVB-C (ziggo). Verder crasht de DB als je bijvoorbeeld timeshift op een USB drive hebt ingesteld en je wil dat aanpassen zonder dat de USB schijf aangesloten is. Hij kan blijkbaar niet goed controleren of het pad wel beschikbaar is. Niet zo'n probleem meer nu ik een vaste hdd er in heb.
Gast miknic Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Geweldig goeie image MiLo!!!!! Is het mogelijk een swap file te creëren voor de 7025+? Ik heb gemerkt dat als ik een aantal plugins installeer (en dan met name de Samba plugin) het geheugen volloopt en de box crasht. Alvast bedankt!
Gast MiLo Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Samba plugin? Wat doet die, want Samba zit er standaard ingebakken. Je kunt een swapfile maken vanuit telnet, zoals voor alle images. Even zoeken op het board denk ik. Ik raad het niet aan, overigens. De box heeft genoeg geheugen voor dagelijks gebruik...
riji Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 MiLo, mag ik nog eens herinneren: Ik zou graag mijn beperkte kanalenlijst ongewijzigd houden. Met de DM-7020 kon je dit bij de opties instellen, namelijk dat wanneer je op een bepaalde transponder afstemt, de Dreambox NIET automatisch de kanalen van deze transponder bijwerkt. Volgens Littlesat kan dit intussen met PLI. Kun je dit nog eens bekijken?
Apple740 Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: pietpiet50 @milo, Had je nog gekeken naar het cable gebeuren (c-tuner), dat de afstemfrequenties niet in stapjes kunnen. Dit zit wel in Pli namelijk. Zou handig zijn als dit aangepast zou kunnen worden. Dan worden namelijk alle zenders gevonden, nu moet het eerst via Pli en dan weer terug naar Milo. Ah, vandaar dat ik niet alles vond...
Gast MiLo Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Heb alvast de nieuwe release voor dit weekend online gezet, er waren nieuwe drivers beschikbaar en zelfs de 7025 heeft nu - voor het eerst in ruim een jaar - ook een keertje een setje nieuwe drivers gekregen. http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download Verder nog geen nieuws, gebrek aan tijd he...
Gast patje7of9 Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Is er nu al ned. audio beschikbaar op Eurosport HD met de nieuwe driver?
Rytec Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Via DCC kan ik die .ssh niet terugvinden om in m'n backupfolder te plaatsen. Hoe ga je hiervoor te werk? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
riji Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: patje7of9 Is er nu al ned. audio beschikbaar op Eurosport HD met de nieuwe driver? Nog altijd niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen