Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: pieterg
En voor de rest die niet kan lezen herhaal ik nog even wat ik hierboven schreef, het is openembedded.git op git.opendreambox.org.


dat heeft niets met niet kunnen lezen te maken, als je git.opendreambox.org er niet bijplakt lijkt het net of je een URL post
en dan krijg je zoiets
> set type=any
> openembedded.git
Server: [192.168.230.138]
Address: 192.168.230.138

*** [192.168.230.138] kan openembedded.git niet vinden:
Non-existent domain

I rest my case

p.s. ik laat me niet voor ongeletterd uitmaken, heb me de klere gezocht voor jan l*l, git.open... staat zo bij de bladwijzers mar als 't kwartje ff niet valt kun je mekaar ook helpen, daar is een forum voor (pissed of ja)

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Tja, ik kan het blijkbaar niet iedereen altijd naar de zin maken.

 

Maar ik hoop dat je de patches in ieder geval wel kunt waarderen, er heeft per slot van rekening flink veel tijd ingezeten.

(en op de een of andere manier verwacht je dan dat mensen er blij mee zijn, niet dat ze je nog een trap nageven als ze de boel niet snel genoeg kunnen vinden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
Tja, ik kan het blijkbaar niet iedereen altijd naar de zin maken.

Maar ik hoop dat je de patches in ieder geval wel kunt waarderen, er heeft per slot van rekening flink veel tijd ingezeten.
(en op de een of andere manier verwacht je dan dat mensen er blij mee zijn, niet dat ze je nog een trap nageven als ze de boel niet snel genoeg kunnen vinden)


sry, ik was ff wat van de leg, waardeer je werk heus wel maar had me helemaal kleurenblind gezocht met google (ben wel 2 uur aan 't zoeken geweest wat je bedoelde), alleen never nooit eraan gedacht dat je op git.opendreambox.org bedoelde...


mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: whatyouneed
Er is nu een nzbplayer die meteen films afspeelt voor windows.


Het zou in theorie wel kunnen - maar de dreambox heeft nogal weinig CPU over voor PAR2 en vaak ook nog un-rar. Het zou er wel op uit kunnen draaien dat hij er n a de download uren over doet om de film uit te pakken, wat je PC in een paar minuten doet.

NZBget zit wel in de feed voor het image, heb er al eens mee getest. Als jij of iemand anders wat wil testen en knutselen kan ik wel zorgen dat ook unrar en par2 beschikbaar komen voor de dreambox.


Heb nzbget inmiddels draaien, hier zit het par2 verhaal al in. Blijft dus het unrar stuk over dus ik zou dat graag zien verschijnen! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DRK
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: whatyouneed
Er is nu een nzbplayer die meteen films afspeelt voor windows.


Het zou in theorie wel kunnen - maar de dreambox heeft nogal weinig CPU over voor PAR2 en vaak ook nog un-rar. Het zou er wel op uit kunnen draaien dat hij er n a de download uren over doet om de film uit te pakken, wat je PC in een paar minuten doet.

NZBget zit wel in de feed voor het image, heb er al eens mee getest. Als jij of iemand anders wat wil testen en knutselen kan ik wel zorgen dat ook unrar en par2 beschikbaar komen voor de dreambox.


Heb nzbget inmiddels draaien, hier zit het par2 verhaal al in. Blijft dus het unrar stuk over dus ik zou dat graag zien verschijnen! smile


unrar inmiddels ook aanwezig op mijn box

unrar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: MiLo
Nieuwe release is online, drivers zijn weer bijgewerkt en CCcam 2.1.2 zit er nu standaard in.



Zal het audio probleem op Eurosport HD nu opgelost zijn? confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FeReNGi
...fan_ctrl...


Ik heb hem ingepakt naar een IPK, en in de 8000 feed gezet.

Als iemand met 'n DM8000 dat even wil testen dan graag... De plugin zit erin, en de commandline wordt onder /usr/bin gezet, die kun je dus starten met "fanctrl.py ..." vanuit telnet (hoeft geen python voor, regelt hij zelf)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Nieuwe release is online, drivers zijn weer bijgewerkt en CCcam 2.1.2 zit er nu standaard in.

Is de eerste release waarbij ik na het flashen veel bootproblemen heb met mijn DM800. Ik stel enkel in 1080i en advanced dish setup en download de henksat settings van 45e-45w. Daarna boot de DM800 niet meer door. Booten begint wel maar op LCD blijft balkje hangen ter hoogte van de "B". Zal vanavond nog eens wat testjes doen confused

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg


nee, die juist niet.


Deze is ook van toepassing bij het bouwen van een standaard image !

Alsook deze: http://git.opendreambox.org/?p=enigma2.git;a=summary of http://git.opendreambox.org/

PS Zo moeilijk is het niet om een link te posten :-)

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: MiLo
Nieuwe release is online, drivers zijn weer bijgewerkt en CCcam 2.1.2 zit er nu standaard in.

Zal vanavond nog eens wat testjes doen confused

vreemd, lijkt dat wanneer ik de stekker er langer uit laat de DM800 wel boot. Op zich ok aangezien de DM800 wanneer hij uit staat hier ook stroomloos staat. Blijft vreemd dat dit de eerste image in tijden is die dat hier zo nukkig boot.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Sinds vorige week is het al een paar keer voorgekomen dat de dreambox 's middags geheel uit staat en hij helemaal opnieuw moet opstarten. En dat terwijl ik hem 's avonds gewoon op stand-by zet. Er waren geen opnames. De actie na opname staat bij alle timers gewoon op auto.

 

Het vervelende is dat ie niet opneemt als ie helemaal uit staat frown .

 

Nog iemand dit probleem bekend?

 

- dm7025 met de laatste (25-7) en voorlaatste MiLo versie.

 

Groet,

Walter

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...