Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Milo,

Ik ben een nieuwe gebruiker van je image. Tot nog toe ben ik heel tevreden over je image. Gezien mijn schotel niet optimaal staat afgesteld en deze op een lastige plaats staat gebruikte ik bij mijn vorige image de schotel-fijnafstelling. Hiermee kon ik foutje herstellen doch ik vind deze optie niet terug in je image. Is deze optie in je image beschikbaar ?

Groeten Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fijnafstemming kun je als plugin downloaden, waarschijnlijk onder systemplugins. Daarna is hij op de oude plaats beschikbaar.

 

NB: Als je een draaibare schotel niet goed hebt uitgericht, kun je vaak ook compenseren door je lokatie coordinaten aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo,

Idd de fijnafstelling staat mooi op zijn plaats.

Het compenseren dmv de lengte en breedte graad aan te passen lijkt idd een betere oplossing dan het geknoei met de fijnafstelling. Ik ga me eens bevragen in "schotelpark" hoe ik dat het best kan aanpakken. Groeten en bedankt voor het snelle antwoord.

Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: FeReNGi
Hopelijk een HD image....


Ken da?
Aangezien ze MPEG-1 gecodeerd moesten zijn zal de tmpgenc encoder dat wel niet pikken...


de 800(0) gebruiken daarvoor een jpegje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: FeReNGi
Hopelijk een HD image....


Ken da?
Aangezien ze MPEG-1 gecodeerd moesten zijn zal de tmpgenc encoder dat wel niet pikken...


de 800(0) gebruiken daarvoor een jpegje


Dus doe maar een koetsje ipv van die wereldbol...

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Milo,

 

je image draait weer top.

 

zou jij een een keer kunnen kijken naar de picons

 

bij sky er staan nu premiere picons bij.

als ik ze download.

 

mijn dreambox is geen dreambox meer maar een milobox 800

 

haha :D :D :D

 

alvast bedankt............... :D

 

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Mike, is de restorefunctie van de dropbear instellingen opgelost in de nieuwe image?

Vorige keer werden die bestanden niet teruggezet tijdens de installatie. De settingslijsten, config, fstab, smb werden wel goed teruggezet.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaaky
In software management kun je zelf aanvinken welke bestanden je wilt backuppen.


Dag Sjaaky,

Mij gaat het om de restorefunctie tijdens een nieuwe installatie van de bestanden die in de HDD/backup directory staan.
Daar kijkt de install of er bestanden staan en deze zet ie dan op de juiste plaats zodat je na de reboot direct je settingslijst en config erin hebt staan.
Maar de dropbear bestanden had ik daar ook gezet maar die worden niet meegenomen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben deze week bezig geweest met mijn flash-extender plugin. Deze ziet er veelbelovend uit, hij "plakt" de CF kaart aan je interne flash.

 

Zoals het er nu uit ziet, kun je flash extender zelfs in combinatie met multiboot gebruiken (niet dat dat zinnig is...), is hij niet beperkt tot alleen MiLo-image, hoef je je CF kaart er niet eens voor te wissen en de box hoeft ook niet te herstarten na activatie.

 

Ik hoop dat ik hem dit weekend af heb voor de DM7025, daarna ga ik proberen of hij net zo handig kan werken op de 800/8000 boxen.

 

Verder zal ik nog proberen wat van jullie suggesties mee te nemen, zoals de bootloader images en de spinners.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mike,

 

Zo je ook nog in de skin de aanpassing kunnen maken dat je kunt zien in welk bouquet je zit.

 

Origineel bericht van: MiLo
Ah, in de favorietenlijst... ik dacht aan de infobar.

Daar zou de bouquet naam wel passend zijn ja.

.

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...