mteam Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Ik heb net mijn nieuwe kaart van tvvlaanderen ontvangen. ik citeer wat ik hier lees: ONTVANG UW VOORDEEL ! Zoals u waarschijnlijk wel zult begrijpen zijn er kosten verbonden aan het vervangen van de huidige smartcard. Omdat we trouwe klanten als u waarderen, neemt tvvlaanderen het grootste deel van de kosten voor haar rekening. We vragen uitsluitend een bijdrage van 12.5 euro voor de verwerkingskosten. Indien u nu uw abonnement uitbreidt naar het Plus Pakket, hoeft u deze bijdrage niet te betalen ! Ik heb dus net naar tvvlaanderen gebeld en plots hoef ik die bijdrage toch niet te betalen zeggen ze. Goed geprobeerd tvvlaanderen. Groetjes Danny
jaap008 Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Zelfde tekst als bij canaldigitaal,als je de algemene voorwaarden leest zie je staan dat je de kaart eenmalig moet registreren,dat heb je dus gedaan nu geven zij een nieuwe kaart en moet je nog eens verwerkingskosten betalen. Het rare is wel dat als je belt en je zegt mij kaart doet het niet en ze sturen dan een andere kaart hoef je die verwerkingskosten NIET te betalen RARARA ? Groetjes Jaap.
Jan Ambers Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Ook zoals bij banken staat er bij diverse grotere "instellingen" een kostenrubriek, tussen de vele andere: .... A.G.: .......................... 12,5 € Wat is A.G.? A.G = Als't gaat: 12.5 € betalen... En wat als't niet gaat? Dan betaal je niet! Moraal van 't verhaal: De "wakkere" burger doet zijn voordeel!
Berten Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Hoi, kaart een 14 tal dagen geleden ontvangen. niets moeten betalen. Dm-800
Aanbevolen berichten