Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn hd kreeg kuuren en ik had geen zin om alles weer te moeten installeren ben ik op zoek gegaan na een prg dat 1 op 1 een hd coppy kan maken incl xp

het prg heet CASPER_SE_TRIAL_X86 en hij maak een compleete coppy van je hd en hij is 30 dagen gratis

1 nadeel hij deelt de nieuwe schijf in met de zelfde grote wat over blijft wordt als een apparte schijf gezien

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Gast wanderer
Geplaatst:

hdclone is beter en werkt direct onder XP, gogel maar eens op HDCLONE, er is een langzame volledig werkende gratis versie....

Gast wanderer
Geplaatst:

dit staat te lezen op de site van hdclone...

een link kan wel eens problemen opleveren dus gogelen...

The Free Edition of HDClone clones an entire hard disk to another, larger medium. Use it for migrating an existing installation to a new hard disk or for rescuing data. The Free Edition is real freeware without obligation to buy and is intended for the short-term usage at no cost. In case of more frequent usage, we recommend using one of the higher editions since they offer higher performance, support for a wider range of hardware, and additional options which are optimized for regular or professional use.

en:

Free Edition (private use only): Simple and free-of-charge solution

for 1:1-copies, especially for one-time system migration.

Geplaatst:

Clonezilla, gratis en werrukt fantasties. Gparted eragteraan voor resizing.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Origineel bericht van: wanderer
dit staat te lezen op de site van hdclone...
een link kan wel eens problemen opleveren dus gogelen...

The Free Edition of HDClone clones an entire hard disk to another, larger medium. Use it for migrating an existing installation to a new hard disk or for rescuing data. The Free Edition is real freeware without obligation to buy and is intended for the short-term usage at no cost. In case of more frequent usage, we recommend using one of the higher editions since they offer higher performance, support for a wider range of hardware, and additional options which are optimized for regular or professional use.
en:
Free Edition (private use only): Simple and free-of-charge solution
for 1:1-copies, especially for one-time system migration.

getest maar 1 op 1 bij free werk niet

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Gast wanderer
Geplaatst:

lijkt me stug dat de verkoper liegt....

alhoewel...zal niet de laatste zijn...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen