Bereman Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb al enige tijd de nieuwe smartcard van CanalDigitaal in gebruik (familiepakket). Heb een paar weken kunnen genieten van volledige(pret) pakket (alle zenders). Gisteren zijn de extra zenders weer op zwart gegaan, ze zijn weer gecodeerd. Daarbij heb ik bij meerdere zenders dat het beeld bevriest. Nadat ik het kanaal opnieuw kies kan ik weer een aantal minuten ongestoord kijken. Vooral Nederland 3 is niet meer te bekijken, dit beeld flippert constant "wel rechten, geen rechten". Net als of het coderingssysteem het niet aan kan. Wie heeft hier nog meer last van, en wat is de oplossing? best regards, Klaas. Philips DSR 8121 HDTV+PVR Twin lnb.
Gast wanderer Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 hier al eens gekeken? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...a3_#Post1646259 er staan trouwens veel draadjes over de nieuwe smartcard hier op dit forum...even bladeren...
Beros Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Leuke link echter geen info erachter! Grtz, Adje aka Beros
Fatfreddy Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Een andere ontvanger voor de cd zenders dat is dan behoorlijk lullig voor die mensen omdat de Pace puma juist bedoeld was om er 2 tv's op aan te kunnen sluiten gebruikmakend van 1 kaart.
Bereman Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Geplaatst: 15 maart 2009 Probleem lijkt te zijn opgelost. Er was ineens nergens meer beeld en op alle kanalen geen rechten. Heeft een paar minuten geduurd, daarna waren alle kanalen weer probleemloos te ontvangen. Lijkt dus gewoon en coderings probleem. Iedereen bedankt voor de reacties en het meedenken! best regards, Klaas. Philips DSR 8121 HDTV+PVR Twin lnb.
Gast wanderer Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 zucht.....het zoveelste topic over de nieuwe cd smartcard....
speedyD Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Ik ben blij dat het werkt bij jou. Ook ik heb een Pace Puma en was al bang dat ik een nieuwe zou moeten kopen voor deze gein.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen