Gast Hunpy Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Heeft iemand al ervaring met de Humax IHDR-5050c hij zou op het Ziggo netwerk werken. Léon
Kowalski Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Origineel bericht van: Hunpy Heeft iemand al ervaring met de Humax IHDR-5050c hij zou op het Ziggo netwerk werken. Ja, toevallig heeft mijn schoonvader er eentje (pas 1 week), en ook op het Ziggo netwerk. Hij werkt prima, goed beeld en makkelijke bediening, kortom een mooi apparaat. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Daniël Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Ja, ik heb hem nu een paar weken, is geweldig apparaat. Zie ook dit forum: Ziggo-Gebruikers Forum, over de Humax 5050c Ik heb wel nog wat moeite om de TS-streams mooi om te zetten, de Humax heeft een FTP-Server zodat ze makkelijk naar de PC te kopieeren zijn verder kan het ook via USB, maar direct afspelen op de PC met VLC gaat meestal prima. Afspelen via TV vanaf de Humax is excellent. Hij kan 2 programma's tegelijkertijd opnemen. Groeten, Daniël ================================================================= Dreambox DM7000, PLi® Jade2 Images Suite 20090322 Rev.6302, Freecom Network Drive (WERKT VIA SAMBA GOED!)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen