Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Is het mogelijk, om in plaats van Windows Vista Mac OS software op de computer te zetten?
Moderator ceesv Geplaatst: 15 maart 2009 Moderator Geplaatst: 15 maart 2009 googel eens op "mac os op pc". Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 allemaal mogelijk maar niet in plaats van ook zelf al getest (met succes) met virtualbox van SUN onder linux of onder windows geinstalleerd dan open je een nieuwe machine en installeert Leopard op de pc in die shell in een zogenaamde virtual drive nooit meer dan de helft van je fysiek geheugen toekennen voor virtual box dus bij 2GB intern is 1 GB genoeg wel even goed kijken of je geen exotische drivers nodig hebt voor Leopard chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast pieler Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 In plaats van is ook prima mogelijk hoor, zoek eens op kalyway, ideneb, iatkos en zo zijn er nog wel wat distributies die het mogelijk maken om leopard direct op een normale pc te installeren. Mocht het dan nog niet lukken, kun je ook eens zoeken naar "efi-x".
Squilex Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Het is mogelijk. Alleen de vraag hoe? Wat ik van een collega heb gehoord, dat je je pc hardwarematisch moet aanpassen. Tijdens het installeren van Mac OS controleerd de setup op een aantal eigenschappen/componenten. De collega heeft dmv componenten op een moederbord solderen, de setup weten te foppen dat het een 'Mac-pc' is. Dit heeft Mac expres gedaan, anders zou iedereen die het Mac-OS wilt gebruiken een 'goedkope' pc kopen, daarop Mac installeren en vervolgens nog geld in de zak overhouden. Ik heb niet verder gevraagd, omdat ik zelf een macbook heb aangeschaft. DM7025, 400GB, 2GB CF | Wavefield T90
winwiz Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: Squilex Het is mogelijk. Alleen de vraag hoe? Wat ik van een collega heb gehoord, dat je je pc hardwarematisch moet aanpassen. Tijdens het installeren van Mac OS controleerd de setup op een aantal eigenschappen/componenten. De collega heeft dmv componenten op een moederbord solderen, de setup weten te foppen dat het een 'Mac-pc' is. Dit heeft Mac expres gedaan, anders zou iedereen die het Mac-OS wilt gebruiken een 'goedkope' pc kopen, daarop Mac installeren en vervolgens nog geld in de zak overhouden. Ik heb niet verder gevraagd, omdat ik zelf een macbook heb aangeschaft. Heb je de post boven de jouwe al gelezen? Niets te solderen hoor en vooral efi-x is leuk... De originele mac-os laat zich zonder problemen installeren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen