jacobus Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 sinds vandaag regelmatig freezes op Mvision ST5 met merlinkaart. Kaart zit er al n paar weken in, zondar problemen. Zijn er meer mensen met deze problemen?
Littlesat Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Na een aantal weken heeft de kaart EMMs nodig... waarschijnlijk komen deze niet goed door met de Mvision. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jacobus Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Geplaatst: 16 maart 2009 Deze ontvanger heb ik recent gekocht. De nieuwe kaart zou geen enkel probleem zijn, verzekerde men mij. Ik zal iig eens controleren of ik een update heb ontvangen. Moet nog eea uitzoeken mbt deze receiver.
Littlesat Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Ik zou eens contact opnemen met degene die het verzekerd had. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jacobus Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Geplaatst: 17 maart 2009 Ik heb mijn kaarten verwisseld. Andere kaart is geupdate en geeft datum 17 mei aan. Maar nog steeds freezes. Als ik het goed heb is CD begonnen met het afschakelen van de oude codering. Misschien heeft het daar iets mee te maken. Op mijn oude strongetje trouwens geen problemen.
rienk Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Origineel bericht van: jacobus Op mijn oude strongetje trouwens geen problemen. en waar denk je nu dan waar het probleem zit ?? Rienk
jacobus Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Geplaatst: 17 maart 2009 Als je niks beters te melden hebt, zeg dan niks. Ik heb een probleem, probeer dat op te lossen. Punt is dat het volgens mij niet aan de EMM kan liggen, aangezien de kaart die er nu inzit netjes geupdate is. Ook heeft eea prima gewerkt. Nu dus niet meer. En idd, het heeft iets met mijn receiver te maken. Zo ver was ik ook al. Maar wat ik probeer uit te zoeken, is wat dat dan is. Er moet iets veranderd zijn de laatste dagen, en ik weet (nog) niet wat dat is. De kans is groot dat het toch iets te maken heeft met de dubbele Pid's.
Gast top.peewee Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Het heeft een tijdje geduurd maar we hebben nu beeld. Helaas heb ik ook veel last van hikkend beeld. Ik heb een Topfield en een Trex 4.6 module, en de diablo module werkt helemaal niet. Erg irritant allemaal!!!
jacobus Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Geplaatst: 17 maart 2009 Het zal voor verschillende ontvangers/cams wachten zijn op aangepaste firmware, vrees ik. En misschien lossen veel problemen vanzelf op als CD seca 2 uitschakelt. IN mijn geval vind ik het vreemd dat er in eerste instantie geen problemen waren, en nu wel. Zowel op een kaart die wel een update heeft ontvangen als een kaart die geen update heeft ontvangen. En op beide kaarten kan ik nog genieten van het bijna volledige pakket.
chukky2 Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 oude codering aan het afschakelen kan niet , want de helft van de mensen heeft nog seca 2 kaart
jakkoi Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 ik heb sinds vandaag geen beeld meer op kathrein met seca3...gisteren had ik overal beeld en n u op de rtl's heb ik geen beeld...ik denk dat er sinds gister toch we iets is verandert....
Eduard07 Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Origineel bericht van: jacobus Nu dus niet meer. En idd, het heeft iets met mijn receiver te maken. Zo ver was ik ook al. Maar wat ik probeer uit te zoeken, is wat dat dan is. Er moet iets veranderd zijn de laatste dagen, en ik weet (nog) niet wat dat is. De kans is groot dat het toch iets te maken heeft met de dubbele Pid's. Heb je de laatste firmware in je ontvanger. (Ik neem aan van wel, maar stel toch de vraag.) Gebruik je de interne cam? Zo ja, heb je de mogelijkheid even proef te draaien met een Mediaguard cam of een Aston 1.07? Je zou op deze manier toch weer een stukje dichter bij de oorzaak moeten kunnen komen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
jacobus Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Geplaatst: 18 maart 2009 ik heb uiteraard de laaste FW erop. Ik gebruik de interne kaartlezer. Ik heb momenteel geen losse werkende module die ik kan testen. ik heb voor de zekerheid mijn signaal gecontroleerd, dat is prima: 75/95. Vandaag zelfs een echte vastloper gehad. Harde reset noodzakelijk. Citaat: oude codering aan het afschakelen kan niet , want de helft van de mensen heeft nog seca 2 kaart Ik zeg ook niet dat ze dat nu gaan doen. Maar wel als alle kaarten uitgereikt zijn. En dan zullen toch wel een paar van de problemen verdwijnen, aangezien er dan geen dubbele PID meer is. Mijn Strong pakt ook standaard de verkeerde, maar bij die ontvanger kun je dat eenvoudig handmatig veranderen
jacobus Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Geplaatst: 19 maart 2009 het is me opgevallen dat er steeds 3 freezes achter elkaar plaatsvinden, en dan weer een hele tijd niks. Klopt het dat de keys (seca3) zeer snel wisselen, dus meerdere keren per dag? Want dan zou eea kunnen samenhangen
Mister HaCk Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 De key's worden tegenover seca2 vaker gewisseld, dit is ook de oorzaak waarom men met de pvr ontvangers problemen heeft. Als je gecodeerd opneemt en je wilt het later opnieuw zien, dan heb je dus zwart beeld. Key is dan al gewisseld. Seca2 word stop gezet rond september heb ik horen zeggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen