jacobus Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Geplaatst: 25 maart 2009 Vanavond geen enkele freeze gehad Het probleem hangt dus wel degelijk samen met iets dat CD doet. Citaat: Bij mij ging 24 maart de nieuwe pas werken (4 emm updates!) (the parasol in een ander topic) Na dit gelezen te hebben kaart in mijn Mvision gestopt en zowaar geen problemen gehad. Emm's komen dus wel door, dus dat is het probleem niet. Nu hopen dat het probleem wegblijft bij een volgende update.
René Verbiest Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: Mister HaCk De key's worden tegenover seca2 vaker gewisseld, dit is ook de oorzaak waarom men met de pvr ontvangers problemen heeft. Als je gecodeerd opneemt en je wilt het later opnieuw zien, dan heb je dus zwart beeld. Key is dan al gewisseld. Seca2 word stop gezet rond september heb ik horen zeggen. Lekker is dat, dus alle PVR's kunnen naar de schroothoop en we kunnen weer aan een enkele ontvanger? Overigens heb ik elders al geschreven, dat als ik na het bevriezen van het beeld bij afkijken van een opname, de opname stop en opnieuw start, vlak voor de tijd die de teller aangaf, dan gaat het beeld wel door, tot het een eind verderop weer bevriest. Dus heeft het niet met een sleutelwissel te maken lijkt mij. Na een dag of 2 á 3 is het inderdaad gedaan met de opname. Als dit zo is, kennelijk wil CDS zo snel mogelijk van z'n abonees af, is het voor mij einde CDS, tenzij ze dit oplossen.
Gast aart44 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: René Verbiest Lekker is dat, dus alle PVR's kunnen naar de schroothoop en we kunnen weer aan een enkele ontvanger? Zeker niet alle PVR's de mijne en vele andere nemen gewoon ongecodeerd op maar er zijn een aantal ontvangers waaronder de Topfield die dat nog steeds niet doet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen