Gast RogerFM Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Heeft er al iemand Car channel. Bij mijn UPC pakket zit dit er wel op. Maar via de schotel krijg ik hem niet gevonden. Wie weet meer?
Ome Merde Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 op de site onder FAQ : Wat is CarChannel? CarChannel is een digitaal televisiekanaal geheel gericht op het thema auto's. Waar zie ik CarChannel? CarChannel wordt doorgegeven via de digitale pakketten van de kabelbedrijven Ziggo, UPC, CAIW, Delta, CAI Harderwijk en Kabel Noord. Uiteraard zullen we verdere uitbreidingen van onze distributie op onze website regelmatig melden. Geeft uw kabelaar CarChannel nog niet door? Stuur dan een e-mail naar ikwilcarchannel@carchannel.tv met het verzoek om CarChannel in hun programmering op te nemen. Welke programma's zendt CarChannel uit? CarChannel zendt 24 uur, 7 dagen per week uiteenlopende autoprogramma's uit. Iedere avond kent een eigen thema als tuning, 4x4 off-road, oldtimers of adventure. U kunt een overzicht vinden in de TV Gids op deze site en een korte toelichting op de verschillende thema's bij Programma's. Als u desondanks nog vragen heeft kunt u uw vragen stellen via contact@carchannel.tv Wordt CarChannel alleen in pluspakketten doorgegeven of ook in basispakkettten? CarChannel is te bekijken via het digitale signaal van diverse kabelmaatschappijen. CAI Harderwijk, via het 'Basispakket' op kanaal 154; CaiW, via het 'Tastepakket' op kanaal 87; Delta, via het 'Standaardpakket' op kanaal 363; Kabel Noord, via het 'Extra pakket' op kanaal 275; UPC, via het 'Royaal pakket' op kanaal 207; Ziggo, via het 'Z2-pakket' op kanaal 415. ---- niet via de schotel (Canaal Digitaal) dus. merDe deze ruimte is te huur
Gerard 76 Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Heeft ook als 1ste op het etalagekanaal gezeten bij CDS. Misschien op 12,5 west bij de DMC kanalen? Aangezien het kanaal ook Bij UPC zit.... Deze waren "educatief" simpel te bekijken. Of dat nu nog zo is,weet ik niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen