Ga naar inhoud


[mvision st5] freezes op alle kanalen tegelijk


jacobus

Aanbevolen berichten

In eerste instantie dacht ik dat het aan CD lag, maar nu vraag ik me af wie hier nog meer last van heeft.

Af en toe vallen alle kanalen weg, met de melding GECODEERD.

dit duurt enkele seconden, dan is het weer ok.

Het lijkt wel of af en toe de kaart niet herkent wordt.

Het is de nieuwe merlin kaart, die zit er nu al n week of 3, 4 in, zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier ook sinds een kleine week af en toe freezes/gecodeerd meldingen met de nieuwe cd kaart. En Mezzo wordt niet gedecodeerd (familiepakket).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er momenteel mijn oude kaart inzitten. Deze werkt prima, zoals te verwachten.

Hopelijk is het probleem weg als seca 2 wordt uitgeschakeld, of als er een update komt.

Ik vraag me ook af of oudere software miscchien wel goed werkt.

Dit is nl ook het geval op mijn sft2000, alhoewel het daar wel heel extreem is: Nieuwe kaart werkt alleen met een FW versie uit 2004!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net nog freezes hoor, op ned1 vond de ontvanger het crisisdebat niet zo nuttig.

 

En, nu we het toch over cam-modules hebben: Waarom heb ik in de mvision (fcis 7000 en st-5) nog nooit een officiele CD cam goed aan het werk gekregen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik geen freezes had omdat ik de blocker aan had staan. Dat was eigenlijk een ongelukje, maar toen ik hem uitzette had ik meteen weer freezes. Ik heb nu dus de blocker weer aanstaan. Sinds dan geen freezes meer. Dus mogelijk is dit een tijdelijke oplossing.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...