Ga naar inhoud


Van wie is t modem van ziggo of van mij?


gigantaandemuur

Aanbevolen berichten

Ik heb mn internet en kabel tv op gezegd per 1 mei.

Nu willen ze dat ik t modem terug stuur naar Ziggo op mn eigen kosten .

Nu heb ik gekeken in mn contract van wanadoo destijds maar daar staat niet in wiens eigendom t nu is.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De modem is van hun (huurcontract).

 

Maar dat je zelf voor de verzendkosten moet opdraaien is niet echt klantvriendelijk. Willen ze hem terug dan betalen ze de kosten maar zelf.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanadoo ? Ziggo ? welke is het nu ?

 

Wanadoo, thans Online, stuurt je een retourdoos waarmee je op hun kosten het modem kan terugsturen.

 

ziggo-modem ? gewoon in de grootste doos gooien die je kan vinden (los) met alle kabels in de knoop uiteraard.

middels koerier laten ophalen op kosten van Ziggo, weg ermee smile

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote doos pakken. Erin doen, kabels in de war. Dan nog een baksteen erbij. Doos dicht, plakband en zo gebruiken. Vervolgens naar postkantoor gaan en zeggen dat het ongewenste post is die terug gestuurd moet worden naar de afzender.

 

Succes

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ook de TV opgezegd dat was bij mij een drama, tot drie keer toe zijn ze overnieuw begonnen met maar gewoon weer geld af te schrijven.

 

Of je krijgt om de haverklap kaartjes in de bus "Gefeliciteerd met uw nieuwe woning" wel de kaart invullen en opsturen anders word je afgesloten en daar blijven ze mee aan de gang.

Na vier jaar was ik er pas echt definitief vanaf dus sterkte. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Nou ook de TV opgezegd dat was bij mij een drama, tot drie keer toe zijn ze overnieuw begonnen met maar gewoon weer geld af te schrijven.

Of je krijgt om de haverklap kaartjes in de bus "Gefeliciteerd met uw nieuwe woning" wel de kaart invullen en opsturen anders word je afgesloten en daar blijven ze mee aan de gang.
Na vier jaar was ik er pas echt definitief vanaf dus sterkte. laugh


Dan had je je bank moeten inlichten dat desbetreffend bedrijf geen incassos bij je mag doen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh

Dan had je je bank moeten inlichten dat desbetreffend bedrijf geen incassos bij je mag doen.


Heb ik uiteraard ook gedaan na de derde keer, maar je krijgt nette antwoorden van de helpdesk dat het afgelopen is ook nog brieven met excuses dat het niet meer voor zal komen en dat geloof je dan in eerste instantie. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wanadoo ? Ziggo ? welke is het nu ?
Even ter verduidelijking dan maar t was wanadoo toen ik kwam toen orange en toen kwam ziggo.
Ik ga over op de kpn dongel nu en dus weinig online zijn :/hoop ik anders gaat t geld kosten.
T feit dat ziggo een registratieformulier retourzending modem mee stuurt waar allerlei vragen in staan waar ze al geen zak mee te maken hebben zegt eigenlijk al genoeg waarom ik ze nu goed zat ben .
Mn kabel tv betaal ik gelukkig nog gewoon niet automatisch dus daar ga ik de verzendkosten vanaf houden.
T internet gaat wel per automatische afschrijving dus die moet even optijd geblokkeerd.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Mn kabel tv betaal ik gelukkig nog gewoon niet automatisch dus daar ga ik de verzendkosten vanaf houden.


Dat ga je verliezen en gaat je een hoop meer geld kosten.

Zolang er niets contractueel anders is vastgelegd ben jij verantwoordenlijk om je gehuurde/geleende spullen in goede staat terug te bezorgen bij verhuurder/uitlener.

Is het anders wanneer je een stoomapparaat bij de gamma huurt? Die komen ze ook niet halen. Nu kun je zeggen 'Ja maar die heb ik ook zelf opgehaald'. Ziggo heeft de modem dus al op hun kosten bij jou bezorgd. M.a.w. je dus al geld bespaart.

Nu kun je in dit geval dus wel zeggen dat het een slechte service naar de klant toe is van Ziggo.

Als ik jou was zou ik het op hun kosten retour sturen en niets van lopende incassos afhouden.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo ( wanadoo/Casema, Multikabel, @Home etc ) verkochten ook pakketten in zogeheten service winkels.. dus dan hebben ze geen rotcent betaalt om het modem naar je op te sturen smile

 

en trouwens.. wij mochten ons Kabelmodel destijds wel gewoon houden?

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Dat ga je verliezen en gaat je een hoop meer geld kosten.
Wat gaan ze doen dan me afsluiten per 1 mei.
Dat deden we toch al.
Ik moet nog betalen de maand april per accept giro van de kabel tv .
Er is 1 automatische afschrijving nog te gaan ook april daarna blokkeer ik dit.
Dan stuur ik t modem terug ook op 1 mei.
Wil ik zien hoe ze mij nog geld laten betalen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Citaat:


Dat ga je verliezen en gaat je een hoop meer geld kosten.
Wat gaan ze doen dan me afsluiten per 1 mei.
Dat deden we toch al.
Ik moet nog betalen de maand april per accept giro van de kabel tv .
Er is 1 automatische afschrijving nog te gaan ook april daarna blokkeer ik dit.
Dan stuur ik t modem terug ook op 1 mei.
Wil ik zien hoe ze mij nog geld laten betalen.



rekening, herinnering, 2de herinnering, aanmaning, 2de aanmaning, deurwaarder / incasso.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk van niet aangezien t een bedrag betreft van 6,75 euro waar niet eens van vast staat wie dat moet betalen.

T goede idee is dan wel dat ik als reden van opzegging verhuizen ga opgeven in mn formulier.

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...