Ga naar inhoud


Van wie is t modem van ziggo of van mij?


gigantaandemuur

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Druid
rekening, herinnering, 2de herinnering, aanmaning, 2de aanmaning, deurwaarder / incasso.

 

[aanvulmodus] Beslaglegging, ----> Schutterswei blush [/aanvulmodus]

 

Ze starten de invordering al voor minder dan een €uro.

 

Zelf meegemaakt met TNT post:

Iemand stuurt een brief met 39 ct postzegeltje.

Ik moest dus 3 ct aan postzegels bijplakken of via de bank overmaken.

Niet gedaan dus en kreeg van hun een briefkaart met een herinerring om alsnog 3 cent te betalen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vincent1971
Grote doos pakken. Erin doen, kabels in de war. Dan nog een baksteen erbij. Doos dicht, plakband en zo gebruiken. Vervolgens naar postkantoor gaan en zeggen dat het ongewenste post is die terug gestuurd moet worden naar de afzender.

Succes

En als ze je er dan over bellen: "This happens all the time. Lots of bricks laying around here everywhere. Call me if you need any.".

Serieus: stuur dat geval naar:

Ziggo (modem retourneren)
Antwoordnummer 1171
4700 WB Roosendaal

Kost (jou) niets.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer maar daar mag t niet heen op t formulier staat een ander adres met een postbus nummer

Stuur ik m naar t antwoordnummer ben ik er gloeiend bij ws tenminste als we leo mogen geloven.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Jammer maar daar mag t niet heen op t formulier staat een ander adres met een postbus nummer
Stuur ik m naar t antwoordnummer ben ik er gloeiend bij ws tenminste als we leo mogen geloven.

Hoe dik is dat modem? Misschien kan je hem in een (bubbel)envelop vrotten en zonder postzegels in de bus stoppen, krijgt Ziggo strafport.

Anders kan je nog via DHL for you versturen, dat kost €4,50 als ik het goed zie.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat t is Ziggo heeft mij nooit verkeerd behandeld als ik eerlijk ben.

Orange echter wel wat een ellendelingen waren dat.

In een 3,2 cm past t modem niet ze krijgen m gewoon netjes terug zorgvuldig verpakt.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

T begint al weer goed [of juist niet goed]gisteren een acceptgiro gekregen voor t hele kwartaal kabel tv dus april ,mei ,juni.

Typisch dat de ene afdeling wel weet dat je je abbonement hebt beeindigt en de andere niet.

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Regel 1 en regel 2 uit het draaiboek klantprocedures Ziggo.

 

1- In geval van twijfel altijd een rekening sturen.

2- In alle andere gevallen ook!

 

 

Ik ben blij, dat ik geen kabel heb. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Citaat:
Grote doos pakken. Erin doen, kabels in de war.

Dan nog een baksteen erbij. Doos dicht,

 

Als je die baksteen er bij in gedaan hebt, doe er dan een brief bij met de melding:

 

"Dit is de steen die me van het hart gevallen is nadat ik bij jullie weg ben !" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo heeft waarschijnlijk al een stapel van die stenen liggen.

Ik zal dan ook in mn brief als idee aangeven hier een klaagmuur van te metselen bij de ingang van t hoofdkantoor ,hier naar toe reizen en daar te klagen is namelijk goedkoper dan hun 0900 nummer langdurig te bellen.

Het effect is toch t zelfde. :D

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

En ja hoor bericht gekregen van ziggo rond de 23e juni word automatisch afgeschreven 20 euro voor uw internet over de maand mei.

Een of andere bijdehand op de financiele afdeling is een maand later wakker geworden.

T is er nog niet af dus ik kan nog niet naar de bank om t terug te laten halen.

Ja t modem is netjes opgestuurd op mijn kosten.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...