Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lithion
Het doet er toch niet toe? Gewoon die zenders laten openen met uw TVV kaartje.

Waarom heeft TVV ze dan niet ineens opengezet toen ze met Télésat begonnen ?
Volgens mij is de enige reden daarvoor dat ze zelf geen quadruple sat oplossing hebben.
En omdat zij het niet hebben mag niemand het hebben.
Geplaatst:

Ja maar...

Vlamingen zullen al rapper naar BBC ed uitzendingen gaan kijken, en da's 28°.... de RTBF's zitten op 13°, en de TVV "goedgekeurde" dozen nemen "maar" 3 sat's...

Dus weerom een verkeerde of "strategische" keuze van TVV, of mogelijks de wig drijven taktiek?

Ik vind hun dozen te mager van mogelijkheden om 4 sat's te kunnen kiezen, dan zijn min 2000 TV preselekties + 500 radio presets noodzakelijk, ipv een arme 600+400 vr radio....

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
@ Paullo:

Dit volgt voort uit het Mediadecreet waarbij het zendgebied van de regionale zenders beperkt wordt en ze niet nationaal mogen te ontvangen zijn.

Dit vind ik in principe een goede zaak. Ik vind het te zot voor woorden dat de regionale zenders in NL via satelliet over heel Europa moeten blerren. Die streven dus volkomen aan hun doel voorbij regionaal te zijn.
Wat interesseerd het een Portugees nou wel of niet dat -Arie de Slager- zijn biefstukken in de reklame heeft gegooid. Of dat er in Hummelo een fiets is omgevallen?

Natuurlijk leuk als diezelfde -Arie de Slager- met zijn sleurhut aan de Costa del Sol aan het camperen is en weet dat in Hummelo alles nog in orde is...maar is dat nou echt nodig?

en wat dacht je hier van ? http://nl.kingofsat.net/find.php?question=wdr+studio&Submit=Zap
10 zenders een uurtje per dag voor zich zelf ,dit is pas verknoeide transponder ruimte !!

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

Inderdaad, die WDR-versies zijn veel erger. De regionale omroepen vind ik vaak nog wel leuk om is langs te zappen. Van de WDR-zenders heb ik alleen WDR Köln in mijn zaplijst staan, gewoon omdat die ook op de kabel zit. smile

Nu weer on-topic over het feit dat er geen Belgen meer zijn... :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen