Lithion Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Het doet er toch niet toe? Gewoon die zenders laten openen met uw TVV kaartje.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Origineel bericht van: Lithion Het doet er toch niet toe? Gewoon die zenders laten openen met uw TVV kaartje. Waarom heeft TVV ze dan niet ineens opengezet toen ze met Télésat begonnen ? Volgens mij is de enige reden daarvoor dat ze zelf geen quadruple sat oplossing hebben. En omdat zij het niet hebben mag niemand het hebben.
Lithion Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Omdat ze enkel SECA3 codering gebruiken voor Télésat? Nu TVV klanten ook hun nieuw kaartje hebben zou dit toch toegankelijk mogen zijn.
Jan Ambers Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Geplaatst: 24 maart 2009 Ja maar... Vlamingen zullen al rapper naar BBC ed uitzendingen gaan kijken, en da's 28°.... de RTBF's zitten op 13°, en de TVV "goedgekeurde" dozen nemen "maar" 3 sat's... Dus weerom een verkeerde of "strategische" keuze van TVV, of mogelijks de wig drijven taktiek? Ik vind hun dozen te mager van mogelijkheden om 4 sat's te kunnen kiezen, dan zijn min 2000 TV preselekties + 500 radio presets noodzakelijk, ipv een arme 600+400 vr radio....
mereltje Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout @ Paullo:Dit volgt voort uit het Mediadecreet waarbij het zendgebied van de regionale zenders beperkt wordt en ze niet nationaal mogen te ontvangen zijn. Dit vind ik in principe een goede zaak. Ik vind het te zot voor woorden dat de regionale zenders in NL via satelliet over heel Europa moeten blerren. Die streven dus volkomen aan hun doel voorbij regionaal te zijn. Wat interesseerd het een Portugees nou wel of niet dat -Arie de Slager- zijn biefstukken in de reklame heeft gegooid. Of dat er in Hummelo een fiets is omgevallen? Natuurlijk leuk als diezelfde -Arie de Slager- met zijn sleurhut aan de Costa del Sol aan het camperen is en weet dat in Hummelo alles nog in orde is...maar is dat nou echt nodig? en wat dacht je hier van ? http://nl.kingofsat.net/find.php?question=wdr+studio&Submit=Zap 10 zenders een uurtje per dag voor zich zelf ,dit is pas verknoeide transponder ruimte !! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Elwin Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Inderdaad, die WDR-versies zijn veel erger. De regionale omroepen vind ik vaak nog wel leuk om is langs te zappen. Van de WDR-zenders heb ik alleen WDR Köln in mijn zaplijst staan, gewoon omdat die ook op de kabel zit. Nu weer on-topic over het feit dat er geen Belgen meer zijn...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen