Gene 1225 Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Onze Lorre ( prins Laurent ) . De broer van onze troonopvolger is vooral bekend om zijn : a) honden chronisch geldgebrek c) snelle wagens In een intervieuw voor enkele studenten journalistiek verduidelijkte hij zijn voorkeur voor snelle wagens : ... elke minuut op de weg houdt een risico in , hoe sneller ik rijd hoe minder risico ik dus loop ... Slimme jongen hé . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Jan Ambers Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Hoe kan ik ook prins worden? Ik heb ook chronisch geldgebrek
Neptunus Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier wel even over jullie prins hé! Onze prins is een behoedzame jongen met een mooie vrouw! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Moderator ceesv Geplaatst: 17 maart 2009 Moderator Geplaatst: 17 maart 2009 Met heel soms wat streken van zijn opa... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gene 1225 Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Geplaatst: 17 maart 2009 Origineel bericht van: Neptunus Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier wel even over jullie prins hé! Onze prins is een behoedzame jongen met een mooie vrouw! ja maar , stel dat ik in de hoofding geschreven had : jullie prins , dan was het ook weer fout . Moeilijk hé dat nederlands . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Psychosammie Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Naar het is me wel duidelijk dat de verloedering ook op de Belgische scholen toeslaat. Z'n statistisch inzicht is niet bijster groot. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
madhunter Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Ja, als je dan een boom raakt zit je wel erg kort op de weg. Ik zie daar ergens wel de logica van in , hartelijke groeten, Johan
Gast Agent Mike Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Origineel bericht van: Neptunus Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier wel even over jullie prins hé! Onze prins is een behoedzame jongen met een mooie vrouw! voor Oranje-maatstaven een mooie vrouw. maar ik zou mijn hond er nog vanaf trappen.
Neptunus Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Origineel bericht van: Agent Mike Origineel bericht van: Neptunus Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier wel even over jullie prins hé! Onze prins is een behoedzame jongen met een mooie vrouw! voor Oranje-maatstaven een mooie vrouw. maar ik zou mijn hond er nog vanaf trappen. Het is niet alleen het uiterlijk hé, ik vind het een bijzonder verfrissende vrouw ten opzichte van al die opgedofte haagsche figuren met een aardappel in de keel. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Knudde Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Nou, al zou het wel alleen om het uiterlijk gaan, daar is toch ook niks mis mee? Agent Mike is blijkbaar erg verwend op dat gebied of heeft hij alleen maar een slecht opgevoede hond?
Gast Agent Mike Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Origineel bericht van: Knudde Nou, al zou het wel alleen om het uiterlijk gaan, daar is toch ook niks mis mee? Agent Mike is blijkbaar erg verwend op dat gebied of heeft hij alleen maar een slecht opgevoede hond? LOL misschien ietsje overdreven in mijn vorige post. ze is niet lelijk, maar een mooie vrouw? nou nee.
JosFop4Sat Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Hangt er een beetje vanaf hoe ze gefotografeerd wordt. <klik> You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Neptunus Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Nou mike, hou die foto eens effe voor jouw hond en kijk het beestje eens diep in zijn/haar ogen. Wat gebeurt er dan? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gene 1225 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Geplaatst: 19 maart 2009 Hey , effe dimmen : het ging hier wel over ONZE PRINS Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast Agent Mike Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Gene 1225 Hey , effe dimmen : het ging hier wel over ONZE PRINS je hebt gelijk. DAAR zou ik mijn hond ook vanaf trappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen