Ga naar inhoud


[TF7700PVR] werken TAP's ook op de 7700HDPVR of kan die ook automatisch decoderen 's nachts


Gast silver79

Aanbevolen berichten

Gast silver79

Hallo,

 

Ik vroeg mij af of de TAP's ook op de TF 7700HDPVR werken en indien dit niet gaat, is er ook een mogelijkheid om de topfield 7700HDPVR bijvoorbeeld automatisch 's nachts alle programma's te laten decoderen?

 

Met vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas nee en nee.

TAPs werken niet op deze bak, en 's nachts decoderen gaat ook niet.

Ik ben ook wel benieuwd of hier nog "iets" voor gaat komen uit Korea...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast silver79

ik zie op het eerste zicht geen merkwaardige veranderingen, buiten een paar nieuwe tekeningetjes in de menu, maar ... grote verandandering: de EPG werkt wel voor alle zenders en dit voor de 2 volgende dagen, toch al een verbetering

Link naar reactie
Delen op andere sites

silver79,

Wil jij in het andere draadje '[TF7700/TF7710HDPVR] Firmware Nieuws' verder gaan en daar je eventuele bevindingen van de nieuwe firmware plaatsen want dit draadje heeft TAP's als onderwerp.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik ben hedenmorgen bij een bekende satelliet zaak in Arnhem

geweest, en deze gaf mij aan, je moet de CAM module aanzetten???

 

Ik heb hierna gekeken, met mijn Topfield 7710 HD PVR, maar ik kan er niets over vinden in het menu van deze ontvanger.

Mijn Cam is de Aston 1.07 met de nieuwste firmware.

 

Heeft een van jullie enig idee waar hij het over heeft,

of wat hier bedoeld wordt!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Helaas nee en nee.
TAPs werken niet op deze bak, en 's nachts decoderen gaat ook niet.
Ik ben ook wel benieuwd of hier nog "iets" voor gaat komen uit Korea...


Ik zag zojuist op het duitse forum dat de TF 7700 draait op Linux, dus wellicht dat het 's nachts decoderen en andere TAPs daarmee ook dichterbij komen.
De software werkt (nog) niet perfect op Linux, maar dat lijkt een kwestie van tijd.
Het begin is er in elk geval.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de link.

Voor degenen die daar een account hebben staan er ook een aantal screenshots in het topic.

Dit is wel een coole ontwikkeling. De box draait onder Linux, kan streamen, maar heeft nog geen CI-ondersteuning.

Zodra CI mogelijk is, ga ik daar eens lekker mee experimenteren. Zoals in het topic daar al is opgemerkt: leukere dingen zoals 7-daagse EPG op Astra 28.2 zou dan ontwikkeld kunnen worden.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik hen een methode uitgeprobeerd op een opnemen gedecodeerd op te nemen met mijn Topfield 7710 HD PVR

als je niet thuis bent of ligt te slapen.

 

Het volgende.

 

Ik kijk met Tuner 1

Ik neem met de klok tuner 1 op

 

Dan is het zo, dat ik naar de zender kijk, die ik ook opneem.

En als ik naar een zender kijk, die ik opneem, komt automatisch de opnamen gedecodeerd op de HDD te staan.

 

Je ziet dan ook een groen dollar teken staan

 

Dit werkt niet, als ik naar tuner 1 kijk, en Tuner 2 opneem

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet zorgen dat je de firmware downloadt die voor jouw ontvanger geschikt is (in NL met een TF7710 is dat hoogstwaarschijnlijk firmware met het nummertje 23331).

Die moet je dan op je stick zetten. Als je een andere firmware erin wil (bijv de 23131 of de 23231) moet je die downloaden en dan eerst omzetten naar 23331 met bijv. Vegapack. Daar kan je het system ID wijzigen en kan je de firm weer opslaan. Daarna zet je die op de stick.

 

Wat voor foutcode gaf de ontvanger?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...