Ga naar inhoud


Palco 7


Gast

Aanbevolen berichten

Kunnen jullie palco 7 ook niet op engels zetten. Ik heb dit nu al een weekje of 2 en vind dit jammer. Als ik hem op engels wil zetten valt het beeld weg en krijg ik heel af en toe wat beeld, maar geen geluid....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ook last van, af en toe beeld. Had nog niet gemerkt dat dat aan de taalinstelling ligt. Hij staat bij mij altijd op 2e taal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een philips DSX7072 en ik heb precies hetzelfde probleem met Palco7. Hij zet hem wel op engelse taal bij mij, maar die pakt hij helemaal niet (ik hoor dus niets). Vervolgens kan ik hem alleen nog maar naar italiaans switchen.

 

Ik heb ook nog geen oplossing (ook voor de philips is het met de laatste keys niet opgelost)

 

Greetz, UnimatriX010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, zat gisteren Shrek te kijken op P8 en wilde naar P7 omdat hij daar eerder begon. Alleen in het Italiaans.

 

Ook wel leuk, maar heb ik niet voor geleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het dan niet zo zijn dat ie Engels in D.Digital 5.1 uitzend.Want dan denk ik dat je niet het rgb kabel of scart kabel moet gebruiken maar een optische kabel,Onder de rgb ingang van een huyundai heb je ook een zwarte line uit voor dolby digital.Volgens mij moet je die gaan gebruiken in combinatie met een dolby digital 5.1 versterker.

Want dit heb je ook als een film op je dvd dolby digital wil bekijken dan moet je het in het menu van je dvd ook aanpassen.anders hoor je ook niets.Dus ik zou hem eerst proberen op een dolby digital versterker en kijken of ie dan wel geluid geeft.succes allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...