Boelo Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Ik wil mijn site graag onderbrengen bij een ander. Waarom?? Deze melding krijg ik: Error 403.3 [NL] Toegang geweigerd. Deze site is afgesloten om administratieve redenen. Bent u de beheerder van deze site, neem dan onmiddellijk contact op met XXXXX BV. Let op: we kunnen uitsluitend informatie verstrekken aan de beheerder, niet aan derden. We liggen er zomaar uit. Ik kan niet inloggen , terwijl ik alle gegevens heb Een vriend heeft dit toen voor mij geregeld , de naam en de ruimte. Wij hebben ook nog nooit een rekening gezien??? Terwijl de site alwel 3 jaar online is. Wat wil ik graag: Een opslag van 1,5 gig Dataverkeer onbeperkt. Ik heb er erg weinig verstand van. Wat is een aanrader? Moet ik nog ergens op letten?? Ik heb de site gemaakt met Netobjects , lekker makkelijk. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Greatone Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Bij welke hosting heb je de site lopen?? Lycos is er onlangs mee gestopt. Probeer eens via een andere hosting je domein te registreren. Ook is het raar dat je in 3 jaar tijd geen enkel rekening hebt gezien lijkt mij dat je site in ieder geval is afgesloten door je webhost omdat je niet de rekening hebt betaald. 9 van de 10 keer gaat een provider over tot het inschakelen van een pagina als de door jou bedoelde als de klant niet aan zijn financiële en/of administratieve verplichtingen heeft voldaan, niet toegestane content heeft gehost of zich niet aan de voorwaarden van een overeenkomst heeft gehouden. Zie ook HIER * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Kowalski Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Heb je al eens contact opgenomen met XXXXX BV en/of de vriend die dat geregeld heeft? Misschien kunnen ze het probleem snel herstellen en alsnog een rekening sturen. Staat de domeinnaam wel op jouw naam? Zoniet, dan kan verhuizen nog lastig worden. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Boelo Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Geplaatst: 18 maart 2009 Heb het even gelezen. Heb ook contact gehad met XXX.bv Omdat ik niet kan inloggen , kreeg ik een mail terug. Op de Login-pagina kunt u klikken op de knop Wachtwoord vergeten. Vul hier uw e-mailadres in zoals u dat bij het aanmelden heeft ingevuld. Het wachtwoord wordt dan naar uw e-mailadres gestuurd. Bent u ook uw e-mailadres kwijt, of heeft u hier geen toegang meer toe? Dan hebben wij helaas geen manier om uw identiteit te valideren. In dat geval dient u een wachtwoord reset-verzoek per fax te sturen, in combinatie met een kopie KvK en identiteitsbewijs. Na controle sturen wij u een nieuw wachtwoord toe. De administratiekosten hiervan bedragen 25 euro ex BTW. Mijn emailadres is onbekend bij hun ?? Net wat ik al zei , heb er weinig verstand van. Ik wil ook wel een andere naam aanvragen , als het maar weer draait. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast wanderer Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 zit al jaren bij ***** en tot volle tevredenheid, voor een redelijk tarief een volwaardige website.....en mocht de link niet mogen vraag me maar om een pm..
Greatone Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Ik denk dat het in ieder geval verstandig is om je vriend die jou geholpen heeft te vragen om er even naar te kijken. Ook aan je vriend vragen welk emailadres hij gebruikt heeft voor de aanmelding. Misschien heeft hij zijn eigen email gebruikt, en dat zou kunnen betekenen dat de rekening steeds bij hem is gekomen. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Psychosammie Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Lijkt me duidelijk. Afgesloten om administratieve redenen. Je hebt dus ook niet de juiste vraag aan de helpdesk gesteld. Gewoon de rekening betalen en je site gaat weer online lijkt me. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Kowalski Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Boelo Ik wil ook wel een andere naam aanvragen , als het maar weer draait. Origineel bericht van: Boelo Wat wil ik graag: Een opslag van 1,5 gig Dataverkeer onbeperkt. 1,5 GB is vrij veel, voor de meeste websites kun je met veel minder toe, of heb je er erg veel op staan? Ik denk dat geen enkele provider je onbeperkt dataverkeer aanbiedt, het zal meestal op basis zijn van "fair use policy" of een bepaald maximum zoals 10 GB per maand. Om webhosters met elkaar te vergelijken raad ik aan eens een kijkje te nemen op webhosters.nl, daar vind je ook reviews van klanten. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Boelo Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Geplaatst: 19 maart 2009 Mijn kameraad heeft toen direct meerdere aangevraagd. Ik heb hem gemailt , even afwachten. De link van Wanderer ziet er goed uit. Niet duur. Maar kan ik vanuit Netobjects direct uploaden Of werken ze daar met een eigen programma? Afgesloten om administratieve redenen. Je hebt dus ook niet de juiste vraag aan de helpdesk gesteld. Gewoon de rekening betalen en je site gaat weer online lijkt me. Dat wil ik wel , direct wel , maar waarop?? ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Kowalski Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Boelo Gewoon de rekening betalen en je site gaat weer online lijkt me. Dat wil ik wel , direct wel , maar waarop?? Origineel bericht van: Boelo Heb ook contact gehad met XXX.bv Heb je ze gebeld? Leg de situatie uit en vraag om de website rechtstreeks met jou af te handelen, en dat ze jou een factuur moeten sturen met de betalingsinstructies. Wat is daarop het antwoord van XXX BV? Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Puch Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Frank67 Heb je ze gebeld? Leg de situatie uit en vraag om de website rechtstreeks met jou af te handelen, en dat ze jou een factuur moeten sturen met de betalingsinstructies. Wat is daarop het antwoord van XXX BV? Dit gaan ze niet zomaar doen hoor, je moet je eerst kunnen verifiëren als de rechtmatige eigenaar van de site. Pas dan kan er een transfer komen naar jou naam. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Boelo Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Geplaatst: 19 maart 2009 Net wat Puch zegt. Heb ze copy,s van id-kaart en rijbewijs toegestuurd. Nu afwachten. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Boelo Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Geplaatst: 20 maart 2009 1 dag gewacht , of ze zijn zelf ook afgesloten , of?? Maar nog geen reactie ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Greatone Geplaatst: 20 maart 2009 Geplaatst: 20 maart 2009 Origineel bericht van: Boelo 1 dag gewacht , of ze zijn zelf ook afgesloten , of?? Maar nog geen reactie Je hebt uiteraard kans dat je onderaan de stapel komt te liggen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Boelo Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Geplaatst: 20 maart 2009 Dat denk ik ook. Maar ik hou het voor gezien , ga naar een ander. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen