antonlamers Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Heeft er iemand ervaring met MultiBoot 8.73? Werkt dit netzoals Barry Allen? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast Sjaaky Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Geen ervaring mee, nooit gebruikt. Maar uit de handleiding http://www.oozoon.de/progs/thowitools/Multiboot_20070726.pdf maak ik op dat het technisch beter in elkaar zit dat Barry Allen. BA laadt namelijk altijd de kernel uit flash. Dat kan het image dat je probeert te multibooten niet altijd aan. Multiboot gebruikt het hele image, dus ook de kernel die er bij hoort.
dream-on Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 ik merk dat veel nieuwe imgs steeds minder goed werken met BA. ik ga vandaag maar eens aan de slag met multiboot, kijken wat die brengt. Vu duo2 met pli
satvet Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Je prefix is algemeen, betekent dit dat deze multiboot ook geschikts is voor Enigma 1 en dus ook voor bijv. de 7000? (kon 'm niet zo snel vinden om de specs door te nemen).
dream-on Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 op een dm8000 werkt het al niet. Dus ik moet helaas verder met barry allan. Vu duo2 met pli
Gast Rodajo Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Hier een overzicht van wat er door wie gebruikt wordt bij Barry Allen en Wally West Combinatie WW+BA zonder bootmanager komt nog het dichtst bij multiboot 8.73 Origineel te vinden op ihad http://www.i-have-a-dreambox.com /wbb2/thread.php?threadid=105285 Barry Allen only with Bootmanager: unionfs/squashfs(7025) -->Flash Secondstage Loader -->Flash Enigma2 -->Image Kernel -->Flash Treiber -->Flash Barry Allen only without Bootmanager: unionfs/squashfs(7025) -->Flash Secondstage Loader -->Flash Enigma2 -->Image Kernel -->Flash Treiber -->Image Barry Allen + Wally West with Bootmanager: unionfs/squashfs(7025) -->Flash Secondstage Loader -->Flash Enigma2 -->Image Kernel -->Flash Treiber -->Flash Barry Allen + Wally West without Bootmanager: unionfs/squashfs(7025) -->Flash Secondstage Loader -->Flash Enigma2 -->Image Kernel -->Image Treiber -->Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen