Ferr Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Bij mij ging het ook niet lekker.. heb net zitten proberen.. als je het bestand anders noemt, dus bv Challenger_to_SAB doetie het wel.. bij mij iig.. succes! DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Gerritdeheld Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Heb hetzelfde nu bestand ge re named werkte de melding wrong file weg hoe krijg ik de melding connection error weg? In updater 1.00 kan ik wel database ophalen dus ze zien elkaar wel. Maar uploaden nieuwe settings krijg ik zowel bij updater 1.0 als 1.4 connection error. Wie o wie heeft de oplossing? Voor software revisie zie post hier ergens boven Gerrit Dreambox 500 2x Dreambox 800 Maxplus 2100 Astra 1,2,3 en Hotbird
Gerritdeheld Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Oke Connection Error heb ik opgelost denk ik.... Ik druk op update, en dan ontvanger aan. Melding is dan connection ok maar dan de melding wrong file... Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen.... Dreambox 500 2x Dreambox 800 Maxplus 2100 Astra 1,2,3 en Hotbird
hd1450 Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Als je de software voor het goede type hebt gekozen,dan moet je de naam van het file korter maken.(deze is te lang) Succes.
hd1450 Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Voor alle duidelijkheid,bovenstaande posting helpt om "wrong file"meldingen te voorkomen.
Gast zwartemerel Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 sorry dat ik topic even weer opnieuw start maar even een vraag hierover die hier op aansluit: ik heb hier 2 ontvangers staan Challenger Unlimited 1 BootLoader 1.01 S/W Version 0A60V105 H/W Version S500F Last Update April 22 2005 Koscom SDF3510 BootLoader 1.01 S/W Version 0A51V1058 H/W Version S500F Last Update april 20 2005 Kan ik de software die aangeboden word in de openingspost in allebeide ontvangers zetten? ze zijn allebei zelfde uiterlijk, alleen de naam verschilt, menu e.d. zijn ook zelfde. is dit de laatste software of is er inmiddels een nieuwere gekomen?
Ferr Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 als beide eerst omgezet zijn naar SAB software wel... maar dat moet eerst gebeuren, en die software zal voor beide ontvangers verschillend zijn.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
paqbro Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 Probeer voor een vriend z'n Sab explorer cisc te upgraden naar de laatste firmware (heb de orginele firmware + loader 1.04 van de Sab site)omdat hij problemen heeft met zijn Seca 3 kaart. Systeem informatie: Boot loader: 1.02 S/W Version: 0B80V106 H/W Version: S500C Last Update: 05/02/2007 Krijg 'failed to connect' Juiste compoort + instellingen Moet ik mischien een crosskabel gebruiken ? Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
paqbro Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 Heb inmiddels een null-modem kabel gevonden en geprobeerd via laptop en pc. Op beiden krijg ik nu connection error (op de computer) te zien. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
paqbro Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 Ok antwoord hoeft niet meer. Heb even de handleiding gelezen moest de receiver pas aanzetten wanneer ik op de computer op update had gedrukt. Is nu aan het downloaden met null-modem kabel. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen