Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] IDL 7000 decodeert niet meer


Volgas

Aanbevolen berichten

Hallo medesatters,

 

Mijn IDL 7000 ( nieuwe C+ kaart en Powercam Pro ) decodeert geen enkeleopname meer sinds dinsdag.

Ik ken nog een paar mensen met dezelde ontvanger en die hebben dit euvel ook. Deze mensen hebben Aston Dualcam met V2.18 er in.

 

Heeft iemand een idee of is dit weer een geintje van CanalD......l.

 

De opnames die niet gedecodeert zijn kun je soms wel en soms niet meer belijken ( niet bekijken is zwart beeld )

 

Alle hulp is ergggggg welkom.

 

Groeten

 

Leo

 

 

Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!!

Dus niet zeuren maar meedenken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Invertist

"Zij "decodeert" niet meer? Maar live-TV kan wel worden bekeken? Zo ja, dan werkt het decoderen dus wel.

Heb je al eens een reboot (30 sec spanningsloos) geprobeerd? Heb je ook de nieuwste firmware geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Invertist,

 

Ja ook geprobeert,met PowercamPro en bij andere mensen met Aston dual cam zij/hij doet niks met de opname,

 

Live is er geen enkel probleem.

En de eerste dag nba opname kun je gecodeerde opanme ook kijken, daarna ( na 'keywissel ' of zoiest ) zwart beeld.

 

Groeten

 

LEO

 

 

 

Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!!

Dus niet zeuren maar meedenken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit 'probleem' ken ik als je tenminste bedoelt dat er niet meer automatisch wordt gedecodeerd. Hij namelijk ergens niet door een decodering heen gekomen en de worden alle nieuwere opnames ook niet meer gedecodeerd. Ik zou de oudste opname bekijken of anders weggooien en de rest wordt vanzelf weer gedecodeerd.

 

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Zoals je het probleem nu omschrijft, bestaat het niet meer: dat is al een aantal updates geleden opgelost (er wordt max. driemaal een poging tot decoderen ondernomen, daarna wordt doorgegaan met het volgende bestand).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem viel samen met de kaartwissel.

Maarrrrrrrrrrrrr de Harddisk format heeft het tot nu toe opgelost

 

HEEEEEEEEEL ERG BEDANKT!!!

 

Admin er kan een slotje op

 

groeten

 

Leo

 

Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!!

Dus niet zeuren maar meedenken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...