Ga naar inhoud

Bisat G4 of G3C

Aanbevolen berichten

Gast nachtbraker
Geplaatst:

Wie heeft er ervaring met een bisat met houder (G4) voor Astra 1,2 &3 + Hotbird. Wat zijn de ontvangstsignalen en op welke transponders gericht? Moet goede ontvangst hebben voor HDTV TVVlaanderen en BBC's. Ikzelf gebruik momenteel een bisat met G3C houder gericht op Astra 1,2 en 3. Ofwel heb ik superontvangst op Astra 2 en minder op Astra 1 of andersom Astra 3 is geen probleem. Misschien is de G4 een betere oplossing, opgelet, ik gebruik Quattro LNB's voor multiswitch. Is de boel nog wel stevig genoeg met vier LNB's en zestien coax kabels? Iemand ervaring hiermee?

Thx

Geplaatst:

Geen probleem!

Als je de schotel perfect uitricht volgens de meegeleverde instructies heb je voldoende signaal op alle satellieten zij het bij de G3 of de G4.

Gerdy

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerdy
Geen probleem!
Als je de schotel perfect uitricht volgens de meegeleverde instructies heb je voldoende signaal op alle satellieten zij het bij de G3 of de G4.

Dat kan ik onderschrijven. Prima ontvangst.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Gast nachtbraker
Geplaatst:

Bedankt jongens voor de reply.

Misschien dat ik nog eens alles opnieuw moet uitrichten ik ben niet zo snel tevreden. Ik heb nog een poort open op de switch, ik denk Hotbird erbij te nemen dan heb ik de G4 nodig. Alvast nog eens bedankt voor de info.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen