Ga naar inhoud


code afstandsbediening


Gast

Aanbevolen berichten

Wie weet de code van de afstandsbediening van de Hyundai hss1000.

Ik heb een jvc systeem en wil de afstandsbediening (type RM-SRXE100R) hiervan programmeren, om de meest voorkomende functies te kunnen bedienen.

Wie kan me helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ikzelf heb afgelopen zaterdag een philips RU-880 gekocht en die moest ik zelf de hyundai knoppen laten leren. Hij werkte voor een gedeelte met de code van MACAB (code 613) maar dan klopte er nix van de knoppen.

 

Ik weet trouwens niet of deze codes voor elke afstandbediening hetzelfde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De jvc afstandsbediening is te programmeren, ik heb nu code 39 ingebracht.

Met deze code werken de knoppen echter niet op de juiste wijze.

Het zou een stuk makkelijker zijn als alles goed zou werken, scheelt weer een A.B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wat

 

Bij de Philips kun je kiezen tussen het opgeven van een code of het inleren per key (200 totaal).

Ik heb onder de SAT keuze alle keys van de Hyundai geprogrammeerd door middel van inleren per toets.

 

Is dat met de JVC ab niet mogelijk ? M.a.w. zit daar geen 'learn' toets op ?

 

TIPJE: Veel toetsen op de originele ab hebben een repeat funktie wanneer je deze ingedrukt houdt. Bij het inleren op de nieuwe ab is het dan ook belangrijk dat je de toets van de originele ab lang genoeg ingedrukt houdt zodat je de repeat funktie meeneemt op de nieuwe ab.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lookie

 

Inderdaad een super fijne afstandbediening! Hij is wel wat groot ja, maar hij kan dan ook 8, waarschijnlijk zelfs meer, aparaten vervangen. Bedankt voor de tip (die niet speciaal voor mij was maar ik ben er blij mee)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...