bash! Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Thnx Lodie... en hierbij ook de release notes (daarmee niet direct zeggende dat je een luie donder bent *grin* ) incubusCamd, cam daemon.v 0.80 --------------------------------------------------------------------------------- Available for processor types: sh4 (tested only on Cuberevo family receivers) Use the e2 version on cuberevo with enigma 2 on board, the other version (*.sh4) on ipbox 9000/900 with dgstation firmwares Use the sigma version on azbox hd firmwares Card client for protocols: cccam, gbox, newcamd 5.20, newcamd 5.25, radegast old, radegast new, aroureos Emulators for: Seca 1, Seca 2, Viaccess 1, Viaccess 2, Viaccess 2.3, Viaccess 2.4, Conax, Cryptoworks, Tps Crypt 1, Tps Crypt 2, Tps Crypt 3, Biss, Constant CW .conf and .prio files can be inserted in the /var/bin directory, or in /etc, or in /var/keys SoftCam.Key must be inserted in the /var/keys directory ---------------- History: 24/10/1917, V0.80 - added caids tunneling (check the config file to know how to set them, used for example with PremiereHD card on betacrypt) - fixed cryptoworks provider id recognition - gbox protocol multiserver added - newcamd fixes for multiserver - radegast fixes for multiserver - aroureos fixes for multiserver - added test version of internal emu (see config file to know how to enable it) Te downloaden bij denktenk! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
lodie Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Geplaatst: 21 maart 2009 Draait zeer soepel. Geen vast lopers. Die had ik bij de vorig versie wel. Bash je mag geen engelse teksten plaatsen en ik had geen zin om dit te vertalen, jij ook niet zie ik trouwens Lodie
bash! Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Ik beken schuld... bij dezen zijn wij dus beiden luie donders There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
CB1 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik moet toegeven dat hij wat betreft CCcam mooi stabiel loopt nu. Alleen kan ik niet op mijn kabelkaart komen wat een newcamd nodig heeft. Dit werkte voorheen wel (al zij het onstabiel) Cryptoworks werkt inderdaad nu ook goed. Nu moet alleen de newcamd nog draaien en dan ben ik een happy man. Opnemen gaat met de oude nlb ook goed. Het begint er op te lijken. Zoals ik al zei, alleen de newcamd nog stabiel werkend (werkt nu helemaal niet meer). Til so far , good job. Cb1
Gast Qwinty69 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik wil de 8.0 op mijn ontvanger plaatsen, maar krijg de incubusCamd.sh4 niet in de map /data. hij overschrijft de oude niet. Ik gebruik ws ftp maar dat werkt niet mag ik vragen hoe jullie dat hebben gedaan, want deze 8.0 is voor mij ook een goede oplossing als ik dit zo lees.
Gast arvy Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 je moet er eerst voor zorgen dat de oude versie niet draait voor je de nieuwe versie erop zet.
Gast Qwinty69 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Heb de ontvanger op de Mbox draaien nu, maar dan nog via ftp de incubuscamd.sh4 niet te overschrijfen. Wat ik verwarend vindt is dit verhaal bij denktenk,(then you ftp incubusCamd.sh4 to /var/bin (there should be one there that's 0.75). Chmod 755 and you are almost there) bij mijn zit hij in een andere map.
Moderator wiz Geplaatst: 22 maart 2009 Moderator Geplaatst: 22 maart 2009 he leuk om je eigen tekst weer terug te zien :-) Je kan niet schrijven in de /data map, die is read only. Je moet als je incubus wilt updaten dat in /var/bin zetten, daar wordt eerst gekeken of er een incubusCamd.sh4 is, en zo ja, dan wordt die gestart. Dus als je toch incubus 0.80 wilt gebruiken, dan zul je die in /var/bin moeten zetten. Staat die daar niet, dan heb je nog de versie die in je image zit. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Moderator wiz Geplaatst: 22 maart 2009 Moderator Geplaatst: 22 maart 2009 bij mij is elke morgen incubus 0.80 gestopt als ik de box weer uit standby haal. Ik heb er net weer 0.75 in gezet, eens kijken of dat helpt. Voor de rest was ie super stabiel hier. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Qwinty69 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik gebruik nlb8873 omdat deze voor mijn idee goed draait, dus dit betekent dat incubuscamd 7.0 in de image zit, maar voor mijn duidelijkheid, Als ik het zo doe als je beschrijft moet het even goed werken? Dank voor de info. Teks was van Die Hard -)
CB1 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Je zou ook zelf een tar.gz bestand kunnen maken en die in tmp zetten (in nlb versie ten minste) daarna via het panel updaten. Dat werkt hier ook goed. Maar gewoon in var/bin zetten is makkelijker.
Gast Qwinty69 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Gelukt, bedank voor de info. Andere vraag moet je de incuscamd.conf en Prio ook gebruiken gezien ik een aangepaste gebruik betreft mijn persoonlijke instellingen.
Moderator wiz Geplaatst: 22 maart 2009 Moderator Geplaatst: 22 maart 2009 Origineel bericht van: Qwinty69 Teks was van Die Hard -) Die hard is mijn ranking bij denktenk... Origineel bericht van: Qwinty69 Andere vraag moet je de incuscamd.conf en Prio ook gebruiken gezien ik een aangepaste gebruik betreft mijn persoonlijke instellingen. Ja je eigen config zet je in /var/keys, en als je een prio wilt gebruiken zet je die ook in /var/keys. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
CB1 Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Ik geloof dat dit afhankelijk is of je incubuscamd 070 of 075 gebruikt toch. De overgang van deze 2 moest ik ook een andere config gebruiken. Van 075 naar 080 durf ik zo niet te zeggen. Gewoon proberen. gr cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen