acjos1 Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 goeden avond het eerste vuil met koude thee daarna afdoen met huishoud azijn moet lukken grt jos
looney2 Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: sat-elite Origineel bericht van: looney2 Precies,je MOET gewoon van die "troep" kopen. Want, wat je koopt is altijd beter(stel je voor dat je er achter komt dat je geld uit geeft voor iets dat je ook met het eigen afval product --lees as--- had kunnen doen. KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN Zo meteen zeg je dat ik het wiel ook nog opnieuw moet uitvinden ? Wel nee joh!! jij koopt toch een nieuw wiel.. :D HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Neptunus Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: minplus Neptunus gaat ze allemaal uitproberen, dus voorlopig zien we hem niet terug op het forum: Uren poetswerk en een bijbaantje om al die koopmiddeltjes te kunnen betalen. Ik heb er inderdaad eentje uitgeprobeerd namelijk thee, verrassend effect! Had ik niet gedacht. Probleem alleen is dat ik niet zoveel thee beschikbaar heb. Op naar het volgend product! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
maja Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Het product wat je voorheen gebruikte heette dat Superglass Choc?
Neptunus Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: maja Het product wat je voorheen gebruikte heette dat Superglass Choc? Dat weet ik niet, was een eigen merk van de kachelboer, niet echt goed spul want ik moest er altijd as bij gebruiken, voor diegene die as tipte als oplossing: daar was ik al achter gekomen maar ik gebruikte het altijd in combinatie met de cleaner. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
maja Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Dat Superglass choc wordt niet meer geproduceerd daarvoor in de plaats is Fulgurant glass schuim gekomen. Ik gebruik dit al een redelijke tijd voor mij is dit de oplossing. 5 minuten en klaar is Kees.
Fatfreddy Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: looney2 Precies,je MOET gewoon van die "troep" kopen. Want, wat je koopt is altijd beter(stel je voor dat je er achter komt dat je geld uit geeft voor iets dat je ook met het eigen afval product --lees as--- had kunnen doen. KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN Mensen zoals Sat elite zorgen er tenminste voor dat de economie blijft draaien. Consumeren maarrrr...........
Gast sat-elite Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Origineel bericht van: looney2 Precies,je MOET gewoon van die "troep" kopen. Want, wat je koopt is altijd beter(stel je voor dat je er achter komt dat je geld uit geeft voor iets dat je ook met het eigen afval product --lees as--- had kunnen doen. KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN Mensen zoals Sat elite zorgen er tenminste voor dat de economie blijft draaien. Consumeren maarrrr........... dat is een bijkomend effect waar het mij om ging is een tip te geven om een kachel ruit schoon te maken. dus aan de topic starter probeer alle tips eens en post uw bevindingen.
Neptunus Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Geplaatst: 24 maart 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: minplus Neptunus gaat ze allemaal uitproberen, dus voorlopig zien we hem niet terug op het forum: Uren poetswerk en een bijbaantje om al die koopmiddeltjes te kunnen betalen. Ik heb er inderdaad eentje uitgeprobeerd namelijk thee, verrassend effect! Had ik niet gedacht. Probleem alleen is dat ik niet zoveel thee beschikbaar heb. Op naar het volgend product! Probeer het eens met bier, dat heb je toch wel voldoende in huis Jazeker: Duvel, Hoegaarden witbier en Palmpjes zijn standaard aanwezig maar ik ga dat goddelijke vocht echt niet op een ruit smeren! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ron Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Het is nu langzaam mooi geweest. Sat4all is ook in het off-topic forum geen kachelforum. We gaan daarom berichten die echt op een ander forum thuis horen, langzaam maar zeker sluiten. Off-topic is bedoeld voor kletspraat, moppen, onzin, roddels etc. maar niet voor ondersteuning bij reparatie of onderhoud van kachel, oven, auto, vliegtuig en tijdmachine Ron
Aanbevolen berichten