pindakaas Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Nope, zo wakker ben ik nog . maar ik begrijp dat het aan mij ligt, dus even zoeken wat er aan de hand is.
hemertje Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Geplaatst: 22 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol Heb 'm in mijn DM600 gezet, plugin dvdplayer (0.82) lijkt niet te werken. Iemand een tip voor me? de dvd's kan je vanuit de bestandsmodus starten wanneer de directorie video_ts er is krijg je de start dvd optie te zien DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast swiffertje Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 bij mij gaat het draaien van de schotel super traag met deze image op een dreambox 7020
adri Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb zojuist de Jade 2 image geinstalleerd op mijn DM7000 en het werkt bijna 100%. De eerste indruk is dat het ontzettend traag reageren van de box bij een update van de SQl-Lite EPG database duidelijk verminderd is. Echter het updaten van de encryptie icoontjes in de OSD werkt echter nog steeds niet. Dit was ook zo bij de orginele Jade image, maar werkte perfect bij de IoLite image. Adri.
NL1PDV Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 idd bij mijn 7020 lijkt het ook dat de rotor traag draait. Verders werken de downloads allemaal geen probleem .. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
sdspieg Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Kan probleem met draaien op een 7020 ook zelf bevestigen. -Stephan
Littlesat Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Als je rotor traag draait, probeer dan eens wat de veranderen in het aantal mA voor de detectie als de motor draait... (bijvoorbeeld 40 ipv 70). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Fr@nk Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: hemertje de dvd's kan je vanuit de bestandsmodus starten wanneer de directorie video_ts er is krijg je de start dvd optie te zien En waar moet die VIDEO_TS directory dan staan? in de /hdd/movie ? of helemaal in de root /VIDEO_TS ?? of op nog een andere plaats?
Gast Sjaaky Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Per dvd moet er een VIDEO_TS map zijn. Net als bij een echte dvd. Dus: dvds\Vakantie2007\VIDEO_TS dvds\Vakantie2008\VIDEO_TS In de VIDEO_TS map staan oa. de .VOB bestanden. .iso bestanden werken ook, daar heb je geen VIDEO_TS map voor nodig. Dus: dvds\Vakantie2006.iso dvds\Vakantie2005.iso Die kun je starten door op OK te drukken als je er 1 geselecteerd hebt.
koekjedebij Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: mauce Bedant weer voor deze image. ALleen werkt de repo nog niet: ipkg_download: ERROR: Command failed with return value 1: `wget --passive-ftp -q -P /tmp/ipkg-upeUIa http://downloads.pli-images.org/feeds/jade2/dm7020/Packages.gz' Wellicht dat dat is vergeten. niemand?
Gast pieterg Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: mauce Origineel bericht van: mauce Bedant weer voor deze image. ALleen werkt de repo nog niet: ipkg_download: ERROR: Command failed with return value 1: `wget --passive-ftp -q -P /tmp/ipkg-upeUIa http://downloads.pli-images.org/feeds/jade2/dm7020/Packages.gz' Wellicht dat dat is vergeten. niemand? komt 'vanzelf' goed bij de volgende build (met de mv fix)
sdspieg Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Dank. Maar had ik al geprobeerd (mA waarde veranderd in de settings) - en maakt weinig of niets uit... -Stephan
Gast swiffertje Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 ook ik heb de ma veranderd maar dat helpt hier ook niet
Gast 1664 Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Bij mij werkt de mA detectie helemaal niet meer sinds Pli Jade. Door de slechte rotorfunctie van deze versie ben ik noodgedwongen weer terug gegaan naar Pli Iolite. Jammer dat ook bij Pli Jade 2 deze foute 'verbetering' nog steeds in de image zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen