Ga naar inhoud


[Enigma 1] [22-03-2009] PLi® Jade2 Enigma1 images released


hemertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij is het juist beter geworden met de rotor. Hij ziet nu het stoppen ook fatsoendelijk. Wat gebeurt er precies bij jullie? Welke rotor hebben jullie? Werken jullie met een Vbox?

 

Krijgen jullie de melding dat de schotel ook draait en blijft dit tot vlak nadat hij stopt?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Moteck SG-2100 met een 90cm schotel (en een 7020). En wat er gebeurt - als ik zap naar een andere sat-positie komt de normale draaimelding op het scherm. En dat duurt dan eeuwig zonder dat ik beeld krijg. Wat ik er nu op gevonden heb is om een paar keer naar een ander kanaal te zappen op diezelfde positie - na 1 of 2 keer doet hij het dan wel en krijg ik ook beeld. Wel erg vervelend en ik heb zoiets tot nu toe nog met geen enkel image gehad.

 

-Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

MV bug fix vrijgegeven

Voor de DM500+, DM600 en DM7020:

 

In de image van gisteren (filenaam eindigt op 6300.zip), geeft de MV plugin een foutmelding over een verkeerde datum. Dit is nu opgelost. Je kunt eenvoudig de image updaten:

 

- Open "Dreambox settings/instellingen" (MENU 6)

- Open "Software management"

- Open "Update your Dreambox software"

- Kies "Update the software now"

 

Dit zal je Dreambox-software vernieuwen naar de laatste versie welke overigens alleen de MV fix heeft. Let op: deze upgrade kan wat tijd kosten.

 

Voor de DM5600, DM5620, DM500 en DM7000:

Voor deze boxen zul je de nieuwe image moeten downloaden. De filenaam eindigt op 6302.zip. Deze images zijn weer op de PLi website te vinden (zie linkje in 1e post).

 

Bovendien is het (over een half uurtje) mogelijk deze nieuwe images direct vanuit de Dreambox te installeren:

 

- Open "Dreambox settings/instellingen" (MENU 6)

- Open "System settings/Systeem instellingen"

- Open "Software update"

- Kies "Internet update" en selecteer PLi Jade2

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond dAF2000

 

Heb het nieuwe image gedownload en tevens de MV plugin , krijg helaas nog de melding : The system time ......

 

Image gedown via de internet update mogelijkheid bij instellingen

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg bij de nederlandse zenders steeds een popup SCHAKELEN en met de zin inbeeld Deze service kan niet worden gedecodeerdterwijl ik op al die zenders gewoon beeld heb.Hoe en waar kan ik die melding uitzetten.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het draaien, ik heb hier dezelde motecq op een 1 meter schotel en die draait perfect met de mA op 40... Deze mA moeten niet te hoog staan daar anders enigma niet ziet dat de rotor stopt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jizbo
Goedenavond dAF2000

Heb het nieuwe image gedownload en tevens de MV plugin , krijg helaas nog de melding : The system time ......

Image gedown via de internet update mogelijkheid bij instellingen



Niet de MV plugin downloaden. Die is niet nodig omdat in de image al de laatste versie zit. Maar je hebt gelijk, ik moet ook nog de laatste versie in de downloads zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sdspieg
Ik heb een Moteck SG-2100 met een 90cm schotel (en een 7020). En wat er gebeurt - als ik zap naar een andere sat-positie komt de normale draaimelding op het scherm. En dat duurt dan eeuwig zonder dat ik beeld krijg. Wat ik er nu op gevonden heb is om een paar keer naar een ander kanaal te zappen op diezelfde positie - na 1 of 2 keer doet hij het dan wel en krijg ik ook beeld. Wel erg vervelend en ik heb zoiets tot nu toe nog met geen enkel image gehad.

-Stephan


Ik heb een identieke configuratie en exact hetzelfde effect, maar al vanaf Pli Jade 1. Zet de stroomdetectie uit (dus op time-out) dan werkt het wel. Maar dat is heel traag en kan de box laten hangen wanneer wordt afgestemd op een niet (meer) bestaande zender.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...