Ga naar inhoud


[Enigma 1] [22-03-2009] PLi® Jade2 Enigma1 images released


hemertje

Aanbevolen berichten

Hulde voor deze mijlpaal, wat een geweldige image!!! (daarbij heet mijn dochter Jade en heeft ze groene ogen :D)

 

Vraagje: Is het mogelijk om "Timer" toe te wijzen aan de gele knop? Met timer bedoel ik het overzicht met de opnames en waar je ook een opname kunt toevoegen. Je kunt er een heleboel aan toewijzen, maar "Timer" staat er niet bij (DM600)...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: hmx5400z
Hulde voor deze mijlpaal, wat een geweldige image!!! (daarbij heet mijn dochter Jade en heeft ze groene ogen :D)

Dankjewel.
Origineel bericht van: hmx5400z

Vraagje: Is het mogelijk om "Timer" toe te wijzen aan de gele knop? Met timer bedoel ik het overzicht met de opnames en waar je ook een opname kunt toevoegen. Je kunt er een heleboel aan toewijzen, maar "Timer" staat er niet bij (DM600)...

Ik denk dat 't wel kan, maar 't moet ook nut hebben. Het timer scherm oproepen kan met MENU-6 en da's niet veel langzamer. Het toevoegen van timers doe ik nooit via het timer menu. Ik vind 't zelf handiger om in MultiEPG (rode knop) het programma te kiezen en op de groene knop te drukken. De tijden en omschrijving staan dan al standaard goed.

Heb je een bepaalde reden om 't onder geel of blauw te krijgen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dAF2000
Origineel bericht van: hmx5400z
Hulde voor deze mijlpaal, wat een geweldige image!!! (daarbij heet mijn dochter Jade en heeft ze groene ogen :D)

Dankjewel.
Origineel bericht van: hmx5400z

Vraagje: Is het mogelijk om "Timer" toe te wijzen aan de gele knop? Met timer bedoel ik het overzicht met de opnames en waar je ook een opname kunt toevoegen. Je kunt er een heleboel aan toewijzen, maar "Timer" staat er niet bij (DM600)...

Ik denk dat 't wel kan, maar 't moet ook nut hebben. Het timer scherm oproepen kan met MENU-6 en da's niet veel langzamer. Het toevoegen van timers doe ik nooit via het timer menu. Ik vind 't zelf handiger om in MultiEPG (rode knop) het programma te kiezen en op de groene knop te drukken. De tijden en omschrijving staan dan al standaard goed.

Heb je een bepaalde reden om 't onder geel of blauw te krijgen?


Je bedoelt waarschijnlijk MENU-4, die 'snelle' mogelijkheid wist ik nog niet. Voor het opnemen gebruik ik meestal ook MultiEPG, tenzij het nog niet bekend is in MultiEPG. Ik ben het gewoon gewend. Voor Jade2 heb ik altijd gemini gebruikt, ik ben dus nu overgestapt. Alvast bedankt voor je reactie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat tie bedoelt dat je in een ogenblik ziet welke timers je hebt staan.. Is wel een goeie vind ik. Ik loop ook nog weleens tegen timers aan die er al in staan en ik hem niet kan toevoegen. Door het timeroverzicht kan je dan makkelijker met de begin en eindtijd klungelen. Of een weggooien....

 

dm500s

echostar 5020 (160gb

Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
IDE werkt met Master/slave principe.

Master = disc 0,
Slave = disc 1...

Je kunt een extra disc aansluiten in je DM7020.
Maar of de standaard voeding dat ook rukt betwijfel ik!


Is daar nog plaats voor dan?

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al sinds tijden een hele instabiele box (7000) Hoopte erop dat het met deze release beter zou worden maar helaas. De box reageert als dikke stroop zo traag. Van alles geprobeert, diverse malen de hele zaak opnieuw geinst. maar niks mag helpen. Vaak geen locks op bepaalde freq. terwijl het gewoon fta zenders zijn. nijvoorbeeld pro sieben. En dan kan het maar zo dat ie ineens wel locked en dan is het weer een paar dagen goed. En dan ineens zomaar niet. Als ik op het D+ pakket kom dan stikt de box helemaal op sommige zenders, ze doen het dan wel maar als ik dan zap gaat het zeeeerrr traaaaaagg allemaal lijkt wel alsof de procesor het dan ergens vreselijk druk mee heeft.

 

Springt soms spontaan op een andere zender. Ik begin kots ziek te worden van de dm7000. Had vroeger toch nooit last van dit soort problemen. Heb in jaren ook geen andere image geprobeert dan PLI, maar ik denk dat ik nu toch naar gemini ga kijken want dit is echt helemaal niks zo. Ik zeg niet DAT het aan PLI ligt, maar de zeer slechte perfomance ervaar ik wel met PLI, ik weet niet of dit ook het geval is met een andere image maar ga het proberen.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...