Elwin Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Origineel bericht van: ludoke Ja,een(wat denk je?)8 Beetje vage late reactie vind je niet?
satfanaat Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Het eerste bericht van Ludooke slaat in als een bom.
Gene 1225 Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 En toch was zijn antwoord correct en terzake : de 8 is inderdaad het logo van deze zender en dat was de vraag van de topic-starter . Overigens : welkom Ludooke op dit forum en laat je niet ontmoedigen het is hier best een gezellige boel met veel informatie over sat en nog veel meer . En de 8 als logo lijkt me logisch voor een zender met dezelfde naam , wat niet kan gezegd worden van Veronica die het ook met een 8 doet . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Elwin Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: Gene 1225 En toch was zijn antwoord correct en terzake : de 8 is inderdaad het logo van deze zender en dat was de vraag van de topic-starter . Overigens : welkom Ludooke op dit forum en laat je niet ontmoedigen het is hier best een gezellige boel met veel informatie over sat en nog veel meer . En de 8 als logo lijkt me logisch voor een zender met dezelfde naam , wat niet kan gezegd worden van Veronica die het ook met een 8 doet . Haha, dat is ook weer zo! Het is hier zeker een gezellige bende!
iRuud Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: Gene 1225 En de 8 als logo lijkt me logisch voor een zender met dezelfde naam , wat niet kan gezegd worden van Veronica die het ook met een 8 doet . De 8 bij Veronica is niet het logo. Veronica gebruikt de blauwe V als logo en ze gebruiken de 8 omdat ze graag op preset 8 zitten. Zo misgebruikt het Gesprek daarvoor de 9.
Gast ludoke Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Bedankt mensen voor de positieve reacties.Het is een toffe site en ik wacht nu op mijn huurpakket van TV Vlaanderen. Hoop dat ik jullie niet met te veel problemen moet lastig vallen. Groeten uit Antwerpen. ludoke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen