Gast suzuki Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 ik heb twee dezelfde dec- strong 8000 en 1 smartkaart dan ik de kaartlezers doorverbinden of werkt dat niet.
interpol Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik snap wat je bedoeld en ik kan je geen antwoord geven. Wel leuk bedacht... Ik ben benieuwd. Openbox sg9 HD PVR
Johan45 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Als je niet bang bent om met twee defecte kaartlezers in je decoders te blijven zitten een interesante gedachte. Vult u rustig aan !!!
Gast suzuki Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik had het geprobeerd ik heb een kabel gesoldeerd met 8 kern draadjes aan de kaartlezer met kaart en die verbonden met de andere dec nu krijg ik wel beeld op deze decorder maar niet op de dec met de kaart(als ik de kabel weer los haal heb ik wel gewoon weer beeld)normaal zou je denken dat je bij die andere dec geen beeld had want ik heb er ongeveer 11 meter kabel tussen weet iemand dit te verklaren.
interpol Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Nu ben ik geen echte elektraman, maar moet je eventueel n=nog diodes plaatsen? Misschien een leuke vraag voor de rokende soldeerbout. Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen