Gast Looking Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Normaal verzend je bv een aantal foto's in één mailtje. Nu heb ik van iemand 700 foto's ontvangen in aparte mailtjes, dus 700 mailtjes met één foto als bijlage. Nadeel en bijna niet te doen is alle mailtjes openen en steeds opslaan. Worden deze foto's niet eerst na het downloaden in een tijdelijke map gezet, zodat ik ze in één keer kan selecteren en kan plakken in een andere map?
Crest Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Hij bezorgt je wel veel werk zo. Ik vrees dat je de 700 mailtjes stuk voor stuk moet behandelen.
ehm44 Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Misschien heb je wat aan de volgende link: http://www.fontstuff.com/outlook/oltut01.htm . Wel wat werk, maar waarschijnlijk sneller dan 700 bijlages opslaan. kun je anders geen verbinding met de afzender maken en de fotó's via ftp; teamviewer, msn messenger o.i.d. binnenhalen? Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w
boaz Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Als de afzender bereidt was zoveel moeite te doen........ VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Sjattuh Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 wegens commercie link PM gestuurd Het programma heeft een 15 dagen trial. Ik weet niet meer zeker of hij dan volledige functionaliteit heeft of misschien anders beperkt is, maar ik weet zeker dat er wel meer van dit soort prog. te vinden zijn. Wel lekker handig van je vriend om 700 mailtjes te maken. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Origineel bericht van: Looking Normaal verzend je bv een aantal foto's in één mailtje. Nu heb ik van iemand 700 foto's ontvangen in aparte mailtjes, dus 700 mailtjes met één foto als bijlage. Nadeel en bijna niet te doen is alle mailtjes openen en steeds opslaan. Worden deze foto's niet eerst na het downloaden in een tijdelijke map gezet, zodat ik ze in één keer kan selecteren en kan plakken in een andere map? Die "iemand" had je beter een DVD kunnen sturen met alle foto's daarop, was veel gemakkelijker geweest........ En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Psychosammie Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Tja, email is ook nooit bedoeld geweest voor bijlagen. Daar heb je immers FTP voor. Nou ja, jij bent een weekend lekker van de straat Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Lucky_Luke Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Voor Thunderbird heb je bv een addon "AttachmentExtractor". Met 700 foto's de moeite waard om uit te proberen...
Ome Merde Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 wordt ie door je isp niet als zijnde spammer gekwalificeerd ? merDe deze ruimte is te huur
Gast hummiesat Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Waarom upload ie ze niet naar een fotosite Photobucket of zoiets... Zet alle foto´s op niet toegankelijk voor iedereen, share het wachtwoord en klaar.
Gast hummiesat Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Ik wou je post wat kracht bijzetten...
Albert_H Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Misschien wat laat, maar ik kwam net een utility tegen die precies doet wat jij wilt. OutlookAttachView geeft je een lijst van alle attachments in de outlook mails, bij mij 2272 , en geeft je de mogelijkheid om hele selecties direct in een andere dir over te zetten. Kijk eens rond bij de maker van dit programma, heel veel handige utility's. Even googelen op OutlooAttachView. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen