Leinekuh Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar een multi DVB tuner voor de PC. Met multi bedoel ik hier dat er zowel een DVB-S, DVB-T en DVB-C tuner in moet zitten. Bij voorkeur een apparaat met USB aansluiting, PCI kan ook. Ook moet er een CI-slot opzitten. Ik heb al veel gegoogled maar tot nu toe niks bruikbaars kunnen vinden. Wel apparaten met meerdere DVB-S tuners maar niks wat aan alle bovenstaande eisen voldoet. Is hier iemand die een kaart/apparaat kent met deze specificaties? - DVB-S, DVB-T en DVB-C tuner - Voorkeur USB, PCI mag ook - CI slot Ik weet dat ik ook een dreambox zou kunnen aanschaffen of drie FireDTV's (voor elke standaard 1), maar deze opties wil ik voorlopig even buiten beschouwing laten. Iemand een idee? Bij voorbaat dank!
Ou-Tannu Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 sowieso heb ik nog geen DVB-C + DVB-T/DVB-S combo's gezien wel DVB-S en DVB-T op 1 kaart.. Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen