gerritvogels2 Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 In December Samsung HD ontvanger gekocht voor Ziggo Netwerk. Afgelopen vrijdag opeens melding E19 preview periode verlopen. Naar Ziggo gebeld. Kaart was nog niet geregistreerd vertelde de medewqerker. nou duurt wel lang als ze daar bijna 3 maanden voor nodig hebben. Vroeg welk pakkeet ik wilde en gaf aan de kaart daarvoor te activeren. Echter melding E19 bleef. Medewerker gaf aan dat activiatie 48 uur kon duren maar meestal gaat het sneller. Gisteren de box van de stroom gehaald en opnieuw ingestokken en ja hoor toen werkte het weer.(van stroom afhalen was niet door medewerker aangegeven) P.S medewerker kon zien dat ik ook nog een oudere kaart had zonder abbo. Hij vertelde mij, dat vanaf 1 mei het zelfde pakket ook op de 2de smartcard wordt geactiveerd. Gerrit
xilorp Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Dat met die tweede kaart klopt als het goed is heb je daar ook een brief van gehad..... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
gerritvogels2 Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Geen brief van gehad, wel eerst via de media gehoord dat ze dat van plan waren en nu door een medewerker van Ziggo bevestigd. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen