branco Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Ik heb een viacces kaart van de zweedse tv. Nu zou ik deze graag in mijn dreambox 7000 willen gebruiken. Viasat hier koppelt alleen het kaart id aan het id nummer van de ontvanger ( dit is een 11 cijferig nummer) die ik van hun heb gekregen. Kan ik de dreambox dit nummer laten simuleren zodat ik de kaart in de dreambox kan gebruiken? En zo ja hoe :-) groeten Branco Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?
branco Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Geplaatst: 23 maart 2009 het is al opgelost. Je kunt dit veranderen in de config file van ccam. groetjes Branco Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 heb ook een Zweedse viasat-kaart,.. CCcam? dat is me nog nooit gelukt... (DM7025) Krijg het alleen met Mgcamd/newcs en Evocamd/newcs aan de praat?!?
branco Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Geplaatst: 24 maart 2009 je hebt dan een 11 cijferige box id van de door viasat geleverde decoder. Deze code reken je met b.v. de windows rekenmachine om naar een hex getal. Je hebt dan een getal van 4 keer 2 cijfers en letters. Als je dan de cfg file van ccam opent (staat in var/etc) moet je hierin een regel aanpassen. #BOXKEY: /dev/sci0 ** ** ** ** Voor de regel haal je het hekje weg en voor de sterretjes zet je het hex getal in de plaats. Ccam resetten en dan zou het moeten werken. succes. gr Branco Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 je titel zou echter eigenlijk iets met BOXKEY moeten bevatten... opdat zoekenden ook deze tips kunnen terugvinden een mac adres is toch echt wel iets dat toebehoort bij een algemeen netwerk apparaat identification. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen