tycaja Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Hallo, ik heb een vraagje: Ik zou graag mijn 4 kinderen toegang geven op het draadloos internet via mijn dlik router dir-635 tussen de uren 20.00 uur en 22.30 uur. maar de laptop van ons moet ten aller tijde op het netwerk kunnen aanloggen. Ik heb me al (bijna) zot gezocht maar vind niet hoe ik dit kan instellen ? als het al kan natuurlijk. Kan iemand mij helpen met vriedelijke groeten, jan. ps : sorry voor de smiley maar weet niet hoe die er komt, en krijg die niet weg ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
TheWizard Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Ik weet niet hoe je duits is... Maar hier staat hoe: ftp://ftp.dlink.de/dir/dir-635/documentation/DIR-635_howto_de_Zugriffssteuerung.pdf Achterhaal de MAC adressen van de laptops (wifi kaarten), zet deze erin met een tijdschema en dan moet het wel lukken. Misschien dat je er de nieuwste firmware in moet zetten. Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
tycaja Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Geplaatst: 24 maart 2009 dank u wel, zal hier men collega eens opzadelen met een kleine vertaling zal het eens proberen bedankt voor de respons en help ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen