Gast top.peewee Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Heeft iemand al ervaringen met onderstaand bericht? ***************************** ** THE BIG THING! ** ** CCCam in Diablo Wi-Fi!! ** ***************************** Finally available the CCCam protocol on Diablo Wi-Fi from UnderWorld 1.63. What does it mean?? Freedom of using ANY receiver like a DreamBox. Thanks to the Wi-Fi LAN embedded in the Diablo Wi-Fi when you connect it to ANY Common Interface Receiver it will work like a DreamBox and enchances all the s****ing features that DreamBox is offering in "exclusive" up to today but... NOW with the big advantage that you can use you own Common Interface receiver that you are familiar with and you like most, High Definition too!! You can configure the CCCam as the DreamBox CCCam. You simply copy and paste the same config string as you are using in your DreamBox. Do not forget that even the other protocols are working as well like GBox, NewCamD and Radegast. The Diablo Wi-Fi will act as card client or either Card Server!
tetron Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 ja,werkt prima c:regel van je server erin bij config en het werkt dream nu afgekoppeld dus beter beeld via mijn technisat hds2
Lunny Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Ik heb even een Diablo Wifi te leen maar als ik die in mijn Topfield TF5000CI steek doet hij het niet en geeft dan als ik naar het ci menu ga "initialising". Stop ik hem in de TF5510PVR dan doet hij het gewoon. Geeft de TF5000CI misschien niet genoeg spanning af?
H2Deetoo Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 De Diablo CI (Wifi e.a.) zijn niet erg compatible. Ze worden niet herkend in heel veel ontvangers. Helaas is er weinig reactie vanuit Diablo om de compatibiliteit te verhogen... H2Deetoo,
tetron Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 in de technisat hd s2 gaat het prima cccam op de wifi diablo. alleen zou ik willen weten hoe je met ftp o.a. config kan veranderen grt tet
deeejeee Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: tetron in de technisat hd s2 gaat het prima cccam op de wifi diablo. alleen zou ik willen weten hoe je met ftp o.a. config kan veranderen grt tet Met Total commander kun je met ftp inloggen op de Diablocam, user en paswoord zijn "anonymous". DM8000 ruDREAM Infinity X
H2Deetoo Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 @Lunny: Welke fw versie zat er in de CI tijdens je test? Rgs H2Deetoo,
Gast beukenootje Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Hoi, Heb sinds een paar dagen de Diablocam WIFI Heb deze gekocht voor de Kathrein UFS910 omdat ik de Incubuscam zat was. Maar met de Diablo Wifi heb ik dezelfde problemen lijkt wel. Het werkt wel, maar dan stopt het plotseling, een bevroren beeld dus. De ene keer gaat het vrij snel weer verder, soms duurt het wat langer en soms moet ik eerst de cam eruit trekken en dan weer erin voor het weer werkt. De Kathrein staat in de kamer nog geen 2mtr. van de router vandaan. Als ik de Diablo in de Dreambox 7000 steek werkt het ook maar dan heb ik ook heel af en toe een bevroren beeld. De Dreambox staat in mijn Hobbyhok ong. 8mtr van de router vandaan, met 2 muren er tussen Iemand ervaring, en een oplossing?. Henk.
Gast Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 De Diablo WIFI is die ook geschikt voor gebruik mat een LAN router?
Gast beukenootje Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Zou kunnen als je een WIFI Acces point aan die router koppelt. De Diablo WIFI gaat dan draadloos naar het accespoint en die gaat weer naar je LAN router. Kan het mis hebben maar dat horen we dan vanzelf. Henk.
Gast Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Ben ik ook wel benieuwd naar! Het gaat om een AirLive WT-2000ARM ADSL router: http://www.ct-systemen.nl/product_info.p...0ap85flloe5lfs6
Gast Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Niemand of zijn er nog te weinig mensen die met de WIFI bezig zijn?
Hoeba Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Is niet zo'n compatibel dingetje lees ik eerder in dit draadje, dus dat kan het ook zijn?! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
concordia Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Hallo, ik heb hier een humax 5400, met een lan server en ook geen beeld
Gast Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Origineel bericht van: Hoeba Is niet zo'n compatibel dingetje lees ik eerder in dit draadje, dus dat kan het ook zijn?! Compatibel of niet, het werkt inmiddels als een tierelier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen