bigtwin Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Heeft iemand een idee waar ik een eerlijke en objectieve review van de dm8000 en de qbox HD kan vinden, liefst in direct vergelijk met elkaar? Afzonderlijke reviews zijn uiteraard ook welkom. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Apple740 Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Ik ben nog geen "officiële" review van de Qbox-HD tegengekomen. Wat ik er wél over gelezen heb is dat het eigenlijk om de zoveelste dertien in een dozijn wannabe Dreambox receiver gaat, maar het uiteindelijk niet is. Simpelweg omdat Cccam er niet op draait. En omdat Cccam er niet op draait krijg je er ook moeilijk een community achter, die de box tot een succes moet maken.
Ron Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Dat heeft zeker niet alleen met CCcam te maken:-) Er schort wel meer aan die q-box. Maar een review van de qbox is er dus nog niet en een vergelijk al helemaal niet. Je kunt ze ook niet vergelijken want qua hardware en prestatie zijn ze totaal verschillend. Ron
Littlesat Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Een overeenkomst is dat er Enigma op draait en dat je dit het gevoel geeft dat hij hetzelfde zou kunnen als een echte Dreambox. Of dat gevoel ook zo is moet nog blijken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
bigtwin Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Geplaatst: 24 maart 2009 En een goeie review van de DM8000 dan? Iemand een idee waar ik die kan vinden? En natuurlijk eventuele bekende problemen enzo. Ik vind hem nl. best wel duur, dus zou eerst wat meer zinnige info lezen voor ik echt overweeg hem te kopen. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Apple740 Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Origineel bericht van: bigtwin En een goeie review van de DM8000 dan? Iemand een idee waar ik die kan vinden? Via de search-optie van dit forum. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...its#Post1594030
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen