tuupje_nl Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Weet iemand of deze cams SECA3 aankunnen? Als ik namelijk met mijn azbox connecteer naar de newcs 1.65 met SECA 3 dan geen beeld. Stop ik in dezelfde lezer de oude SECA 2 kaart dan werkt wel alles (Gebruik ik mijn dmxxx met mgcamd dan werkt gelukkig wel alles)
Lithion Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Probeer eens met mgcamd op je azbox? Multicas werkt in ieder geval wel met de seca3 kaart, maar kan je niet delen met je ontvanger in je andere kamer.
Lithion Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Ondertussen draait newscs ook al op de azbox, dus try and error?
Asure Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Newcs nog niet gezien ter download voor Azbox.. Tips ?
tuupje_nl Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Geplaatst: 24 maart 2009 Beste mensen, Ik heb het antwoord al gevonden, Zowel mgcamd als newcs werken nu voor de azbox, je kunt ze via het plugins menu installeren indien je voor OpenXCAS, manual install kiest en dan de EDIT server URL gebruiken en de host azboxworld.com ingeven en dan via OK selecteren. Nu kun je de cams downloaden! En de hele handel werkt met de nieuwe Seca 3 kaart op de azbox. Bedankt voor jullie antwoorden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen