Gast OscarB Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Ik heb handmatig de Mediacenter Plugin geïnstalleerd in Pli Jade op mijn DM 800. Als ik de menukeuzes "My Music", "My Videos" of "My Music" maak blijft de box hangen en is een reboot de enige optie. Heeft iemand ervaring met deze plugin en kan mij vertellen hoe dit te verhelpen?
hemertje Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 ik draai de media center plugin al maanden op de 800 en 8000 zonder enig probleem heb je een hdd in je box of bv een externe mount? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast OscarB Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Origineel bericht van: hemertje ik draai de media center plugin al maanden op de 800 en 8000 zonder enig probleem heb je een hdd in je box of bv een externe mount? Beide, zowel hdd als ook 2 externe mounts. In de standaard mediaplayer kan ik ze alle 3 benaderen. DVD player en VLC doen het wel in Mediacenter overigens.
arnoldl Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 had ditzelfde probleem. merkte ook dat in telnet een find opdracht bleef hangen... zat een fout in bestandsysteem...na herinstallatie van de image werkte alles weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen