Ga naar inhoud

[Enigma2] zappen door de infobar zonder daadwerkelijk te zappen...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toch vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is. Met de dream zie je in 1 oogopslag wat draait op 10 zenders en niet eentje door op omhoog of omlaag te drukken....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Toch vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is. Met de dream zie je in 1 oogopslag wat draait op 10 zenders en niet eentje door op omhoog of omlaag te drukken....

De toegevoegde waarde omschreef ik in de openingspost: bij de Dream zie je in één oogopslag de "now" gegevens van diverse zenders, maar niet de "next". De next moet met allerlei toetscombinatie's opgezocht worden, en wil je uiteindelijk naar een zender zappen dan moet je weer eerst uit dat next menu.
Bovendien is dit menu schermvullend, en blokkeert dus enigszins het zicht op naar wat je op dat moment al zit te kijken.

De infobar bij de Dreambox is nu eigenlijk maar een heel statisch geval waar je verder niets mee kunt, deze meer mogelijkheden geven zoals de UPC box is wat mij betreft dus zeker een toegevoegde waarde.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat

Heel simpel... de vrouw wenst geen beeldvullende meuk in beeld en ik wil wel eens even vlot kijken wat er op andere kanalen te zien is.
Als deze feature aanwezig zou zijn heb ik een oplossing voor dat gekibbel wink
Geplaatst:

En als we dan ook nog eens snaaks gebruik maken van de extra tuners van 7025 en 8000 zou je in plaats van een PIcon gewoon de uitzending in miniatuur kunnen laten zien...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen