Ga naar inhoud


wat is off-topic en wat is off-sat4all


pukje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ander off-topic onderwerp dan. Misschien heeft er nog iemand een type cursus voor je liggen :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
AlanS ( wink )en zijn Nespresso apparaat.
Koffiepraat forum sick


AlanS??? Ik dacht dat Sjaak(k) het destijds allemaal beter wist :Dcrysleep

@Tox, prima zo , off topic moet blijven over allerlei onderwerpen, maar ik ben het met je eens het moet niet een doordram funktie krijgen smilesmile

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Als jullie het allemaal zo willen (nou ja, kennelijk toch niet allemaal want we kregen diverse klachten over de onderwerpen in off-topic) dan laten we het zo.
De voorstanders zijn duidelijk in het voordeel.
Dan wil ik er ook niemand meer over zien klagen. Ook niet via PM:-)

Ron

Ik heb inderdaad geen problemen met het feit dat men hier dergelijke onderwerpen aansnijd.

Wat mij wel stoort is gebrek aan structuur. Bij verjaardagen opent men te pas en onpas een nieuw topic terwijl we ook met één verjaardagtopic af kunnen voor de felicitaties.
Dit geldt ook voor funny movies/pictures. Bij de moppen hebben we dit bijvoorbeeld al wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Dat zeg ik, een prefix invoeren wink

Prefixen in Off Topic? Dan hebben we wellicht voor elk bericht een andere prefix nodig eek
Laat maar zoals het is; we hebben al werk genoeg zonder nog te moeten letten of er al dan niet prefixen (en wel telkens de juiste) gebruikt worden!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is (en gelukkig: blijft) het off-topic forum een serieuze vraagbaak, ik heb niet zoveel met dat wauwelen en die onzin onderwerpen. Wat willen die klagers dan voor een topics? confused

 

Dat wil niet zeggen dat ik de humor niet kan waarderen!

 

Ik heb veel waardevolle onderwerpen voorbij zien komen en gelukkig blijft dat zo!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: hummiesat


Wat mij wel stoort is gebrek aan structuur. Bij verjaardagen opent men te pas en onpas een nieuw topic terwijl we ook met één verjaardagtopic af kunnen voor de felicitaties.
Dit geldt ook voor funny movies/pictures. Bij de moppen hebben we dit bijvoorbeeld al wel.

Dat zeg ik, een prefix invoeren wink

Niks pre-fix. Dat lost het probleem met ellenlange threadlijsten niet op met topics voor een vaag plaatje met een stuk of 5 replies of een felicitatie met 20 replies voor ieder individu.

"Het funny pix, links and movies topic" en "Het felicitatie topic" doen dat wel. Slechts 2 regels in the threadlist en iedereen snapt wat er bedoeld wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

[mijn 100ste posting]

[mijn 500ste posting]

[mijn 1000ste posting]

 

En ga zo maar door...dat zijn ook van die onzinnige postings waarbij ik me wel eens afvraag die onzin niet eens gestopt kan worden.

 

Ik heb nog een raad..wil je echt oerdom van je af lopen te zwetsen, ouwesexhostessen, en absolute onzinnige postings plaatsen, dan is er forum dat eindigd op .be Daar kun je echt maar aanzwammen en niemand steekt er wat van op. Je moet er wel een minimaal IQ voor hebben en dat zijn er maar heel weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
[mijn 100ste posting]
[mijn 500ste posting]
[mijn 1000ste posting]


En ga zo maar door...dat zijn ook van die onzinnige postings waarbij ik me wel eens afvraag die onzin eens gestopt kan worden.

Ik heb nog een raad..wil je echt lopen te zwetsen, ouwesexhostessen, en absolute onzinnige postings plaatsen, dan is er forum dat eindigd op .be Daar kun je echt maar aanzwammen en niemand steekt er wat van op. Je moet er wel een minimaal IQ voor hebben en dat zijn er maar heel weinig.


Kom jij daar ook? :D

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Kom jij daar ook?

 

Ja, ik heb dat forum als mijn startpagina ingericht.

Ik heb daar gevraagd of ik moderator kon worden maar ben afgewezen. Mijn IQ was te hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...