Edelhert Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Sinds kort krijg ik de melding dat com surrogate niet meer werkt onder windows vista. Ik heb via google naar een oplossing gezocht, maar de juiste nog niet kunnen vinden. ik krijg ook de melding dat windows host, rundll 32 niet goed werkt. Volgens mij heeft het een met het ander te maken. De melding komt als ik xvid-avi bestanden probeer af te spelen. Weet iemand hoe ik dit op een simpele manier kan oplossen? Vast bedankt voor het meedenken.
Sjattuh Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 deze al geprobeerd? http://www.howtogeek.com/howto/windows-v...error-in-vista/ een tip - als je problemen hebt en met google zoekt zoek dan met google.com in het engels en niet met google.nl Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Edelhert Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Bedankt voor je reactie, het ziet er naar uit dat het probleem is opgelost. Mocht iemand een andere oplossing hebben, hoor ik het graag. Rene
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen