Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:

Hierbij willen wij u informeren over een aantal wijzigingen in onze tarieven.

Wijziging abonnementstarief Telfort internet
Met ingang van 1 juni 2009 wordt het tarief van uw internetabonnement met 2,5% verhoogd in verband met inflatie. Op dit moment betaalt u € 19,95 per maand voor uw abonnement Telfort internet 20 Mb (WBA). Vanaf 1 juni 2009 wordt dat
€ 20,45 per maand. U vindt de tariefswijziging voor het eerst terug op de factuur voor de maand juni die u ontvangt in mei 2009.

Meer informatie hierover vindt u op onze online klantenservice.

Wijziging gesprekstarieven Telfort vast bellen
Daarnaast wijzigen de gesprekstarieven voor Telfort vast bellen per 1 mei 2009. Voor binnenlandse gesprekken zal een starttarief in rekening worden gebracht van € 0,05 per gesprek. Het tarief voor bellen naar mobiele nummers in Nederland wordt € 0,17 per minuut.

De abonnementsprijs voor Telfort vast bellen blijft € 9,95 per maand. De kosten voor het bellen naar het buitenland en naar (betaalde) servicenummers binnen Nederland wijzigen niet. Bellen naar het alarmnummer 112 blijft gratis.

Voor een exact overzicht van alle gesprekstarieven kunt u onze online klantenservice raadplegen.

Meer informatie
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijzigingen, dan kunt u tot uiterlijk 4 weken na dagtekening van deze e-mail uw abonnement kosteloos beëindigen. Meer informatie hierover en antwoord op veelgestelde vragen over deze prijscorrecties vindt u op onze telfort.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Telfort internet

Hmm opzeggen?, dat starttarief is echt jaar 0 nu...

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Daarnaast wijzigen de gesprekstarieven voor Telfort vast bellen per 1 mei 2009. Voor binnenlandse gesprekken zal een starttarief in rekening worden gebracht van € 0,05 per gesprek

gadverdamme, dat wordt weer configgen met sip-servers, argh ....

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

bij wijziging kun je er dan ook vanaf komen cq opzeggen ..??

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Geplaatst:

staat er toch ?

Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijzigingen, dan kunt u tot uiterlijk 4 weken na dagtekening van deze e-mail uw abonnement kosteloos beëindigen

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

fijn

ik zie ook dat ik teveel betaal......

oud abotje..?

Hierbij willen wij u informeren over een aantal wijzigingen in onze tarieven.

Wijziging abonnementstarief Telfort internet

Met ingang van 1 juni 2009 wordt het tarief van uw internetabonnement met 2,5% verhoogd in verband met inflatie. Op dit moment betaalt u € 29,95 per maand voor uw abonnement ADSL T12 (12Mb). Vanaf 1 juni 2009 wordt dat

€ 30,70 per maand. U vindt de tariefswijziging voor het eerst terug op de factuur voor de maand juni die u ontvangt in mei 2009.

PS3- nick name JOSSIE-NL

Geplaatst:

Ik neem aan dat alleen het starttarief van 5 eurocent wordt berekend? ....blijven de gesprekskosten gratis?...hier lees ik n.l niets over, ik heb deze mail vandaag ook gekregen en op de site van Telfort wordt je ook niet wijzer.

Als ook gesprekskosten in rekening gebracht worden dan gaat morgen de opzegbrief de deur uit.

Geplaatst:

Blijven Alice, Online en CompuServe als enigen nog 19,95 voor een 20 Mbit lijn.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Geplaatst:
Citaat:
met 2,5% verhoogd in verband met inflatie

2.5 % inflatie? amehoela, Telfort rekent zichzelf rijk, De infaltie in de Eurozone is twee procent, terwijl het percentage in Nederland nog iets lager ligt. (bron: ECB)

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
staat er toch ?

Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijzigingen, dan kunt u tot uiterlijk 4 weken na dagtekening van deze e-mail uw abonnement kosteloos beëindigen

merDe

Ja, maar dat is allemaal zo'n gedoe...

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Maar ik kan toch ook alleen mijn telefoon abbonement opzeggen en dan mijn voipbuster account gebruiken i.c.m. Telfort Internet?

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
staat er toch ?

Staat er "kosteloos"??!!
Dat zou er nog bij moeten komen: als je je abonnement opzegt dat ze er nog wat voor gaan rekenen....

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

tele2 een goed alternatief...?? of oplichters..?

ze zijn bijna allemaal ruk dat wel

PS3- nick name JOSSIE-NL

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen