Greatone Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Heb dinsdag contact gehad met Telfort helpdesk om mijn telefoon abbo op te zeggen. Wegens extreme drukte konden ze mij niet helpen maar ik zou worden terug gebeld. Inmiddels bijna vrijdag maar nog geen telefoon. Dat kan in mijn ogen 2 dingen betekenen: 1. Ze hebben het inderdaad extreem druk, misschien met klanten die masaal hun abbo opzeggen 2. Ze houden mij aan het lijntje totdat de maand voor het kosteloos opzeggen voorbij is, en mij alsnog laten lappen voor het opzeggen. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Poetsdoekje Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Het is niet alleen Telfort (dochter van KPN)die haar prijzen verhoogt, maar alle dochters van KPN. Nu KPN bijna de gehele markt in handen heeft van het ADSL netwerk, kunnen ze hun gang gaan met de prijzen te verhogen Zie artikel van Webwereld: KPN heeft in stilte de tarieven voor internet en vaste telefonie opgeschroefd bij Telfort, Hi, HetNet en KPN zelf. Het bedrijf heeft geen last meer van prijsvechters. BRON!! En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Overigens het blijkt nu dat het opzeggen niet zo makkelijk wordt gemaakt, er zijn twee versies van het opzeggen in omloop. De ene is dat je zowel telefonie als internet kunt opzeggen. De andere is dat je vast blijft zitten aan internet als je telefonie opzegt. Staat op het Forum van Kassa Bron: Klikkerdeklik En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Bocky Wocky Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Vanavond maar even Tros Radar kijken dan: http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1378 There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Greatone Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: Greatone Heb dinsdag contact gehad met Telfort helpdesk om mijn telefoon abbo op te zeggen. Wegens extreme drukte konden ze mij niet helpen maar ik zou worden terug gebeld. Inmiddels bijna vrijdag maar nog geen telefoon. Dat kan in mijn ogen 2 dingen betekenen: 1. Ze hebben het inderdaad extreem druk, misschien met klanten die masaal hun abbo opzeggen 2. Ze houden mij aan het lijntje totdat de maand voor het kosteloos opzeggen voorbij is, en mij alsnog laten lappen voor het opzeggen. En we zitten nu al op 9 april, en nog steeds niet terug gebeld door Telfort * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Outta space Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Mail van Telfort ook gehad maar ik kon per 9 maart j.l. toch al per maand opzeggen vanwege de vorige nieuwe voorwaarden (geen jaarverlenging meer na 1 jaar (periode) nu per maand opzegbaar. Ik wou het nog even aanzien bij Telfort maar nadat 2/3 week geleden ik( en mijn ouders) weer regelmatig telefonieproblemen had zijn we toch maar gaan rondkijken. Mijn ouders gaan naar Ziggo voor hun gemak (alles in 1, laagste abbo gebruiken internet puur simpel) ik heb me aangemeld bij Tele2(leuke aanbieding gevonden op internet ). Tele2 regelt het voor mij heb al post van Tele2 en Telfort hierover gehad. Ik hoop echt dat het goed gaat. Al is mijn eerste indruk van de helpdesk erg goed. Stuurde vrijdagavond een mail en werd zaterdagochtend teruggebeld! Maja ik zal wel zien. Zoals eerder gezegd ze hebben allemaal wel wat.
Gerard 76 Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: Outta space Stuurde vrijdagavond een mail en werd zaterdagochtend teruggebeld! Haha,als aspirant klant nemen ze wel gauw contact met je op ja...
Greatone Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Per 1 mei is mijn telefonie dan beeindigd en heb ik voipbuster ingesteld in mijn modem. Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast bob-bob Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Over gestapt van telfort naar alice Geen prijs verhoging dus!
Daan Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: bob-bob Over gestapt van telfort naar alice Geen prijs verhoging dus! Ik dacht dat de zeeuwen Zuunige waren Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen